آفتاب
سالک در تذکر شفاهی به ظریف:

حضور جک استراو در اصفهان باعث نگرانی مردم شهیدپرور شده است

حضور جک استراو در اصفهان باعث نگرانی مردم شهیدپرور شده است

نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی به وزیر امور خارجه گفت: حضور وزیر امور خارجه اسبق انگلیس در شهرهای اصفهان و شاهین‌شهر موجب نگرانی مردم شهیدپرور شده، چرا که اینها عناصر فتنه بزرگتر در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب برای اجرای برجام، تاکید کرد: نامه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و دولت باید طبق آن عمل کند.

وی همچنین در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: برجام بستر نفوذ سلطه را فراهم کرده است؛ من و جناب آقای حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر نسبت به حضور آقای جک استراو(وزیر امور خارجه اسبق انگلیس) در شهرهای اصفهان و شاهین‌شهر تذکر داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: این حرکت موجب نگرانی مردم شهیدپرور اصفهان شده، چرا که اینها عناصر فتنه بزرگتر در ایران هستند؛ از زمانی که لانه جاسوسی انگلیس در تهران باز شد، پای جاسوسان در لایه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای نفوذ باز شده است.

سالک کاشانی همچنین در تذکر شفاهی به رئیس جمهور با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: این قانون را با جدیت اجرا کنید و مدافع آن باشید.

وی همچنین در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مسئله بازنشستگان فولاد را یک‌بار برای همیشه حل کنید.

این نماینده مجلس با اشاره به رکود حاکم بر صنایع و بیکاری کارگران، تصریح کرد: بیش از آنکه ما گرفتار تحریم خارجی باشیم، گرفتار خودتحریمی هستیم که باید این مشکل حل شود.

سالک کاشانی همچنین در تذکر شفاهی به وزیر علوم تحقیقات و فناوری خواستار تعیین تکلیف سریع‌تر رئیس دانشگاه اصفهان و جلوگیری از افت علمی این دانشگاه و نیز به کارگیری افرادی که در فتنه نقش نداشته‌اند، شد.

 

کد N1004115

وبگردی