آفتاب

راهپیمایی گسترده مراکشی‌ها در حمایت از فلسطینی‌ها

راهپیمایی گسترده مراکشی‌ها در حمایت از فلسطینی‌ها

هزاران مراکشی با برپایی راهپیمایی همبستگی خود را با انتفاضه الاقصی اعلام کرده و با سر دادن شعارهایی اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنت شبکه خبری الجزیره، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که از جریان‌های سیاسی، حزبی و اتحادیه‌های مختلف مراکشی بودند به مرکزیت مساله فلسطین در توجهات مردم مراکش تاکید کردند.

آن‌ها از دولت کشورشان نیز خواستند تا با هر گونه عادی سازی روابط اقتصادی، فرهنگ و سیاسی با رژیم صهیونیستی مخالفت کنند و بر لزوم یاری مسجدلااقصی و فلسطین و برملا کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکید کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای در محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و مرم فلسطین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی را در دست گرفتند که بر روی آن‌ها عبارت‌هایی چون "همه ما علیه اشغالگرها هستیم"، "اقصی؛ با روح و خون فدای تو می‌شویم"، "انتفاضه ادامه دارد تا سرزمین آزاد باز گردد" و "نه به یهودی سازی قدس" نوشته شده بود.

در پی تجاوزها و هتک حرمت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حق مسجدالاقصی 35 هیات سیاسی و مدنی مراکشی خواهان برپایی تظاهرات شدند.

انتهای پیام

کد N1003966

وبگردی