آفتاب

عزیزیان: شاید تارتار فکر می‌کرد جاسوس هستم/ منوچهری برای حفظ سمت آن حرفها را زده است

عزیزیان: شاید تارتار فکر می‌کرد جاسوس هستم/ منوچهری برای حفظ سمت آن حرفها را زده است

مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید می گوید سرمربیان تیم‌های بزرگ از او می‌خواهند به تمرین آنها برود، اما مهدی تارتار به او اجازه ورود به تمرین را نداده است!

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ممانعت مهدی تارتار از حضور او در تمرین راه‌آهن، اظها‌ر کرد: بنا به درخواست محمد خاکپور به تمرین تیم فو‌تبا‌ل راه‌آهن رفتم تا بازیکنان رده سنی آنها مانند مهرداد و میلاد محمدی و یک د‌ر‌وازه‌بان جوان دیگر را زیر نظر بگیرم. قبل از حضور در آنجا با سرپرست این تیم حمید منوچهری هماهنگ کردم و او هم خوشحال شد که قرار است به تمرین راه‌آهن بروم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: حدود ساعت 15:20 روز گذشته بود که به تمرین راه‌آهن رفتم و در آنجا با علیرضا رحیمی، مدیر‌عامل باشگاه راه‌آهن ملاقاتی داشتم و او هم از دیدار من خوشحال شد. پنج دقیقه مانده به آغاز تمرین تارتار اعلام کرد که تیمش کار تاکتیکی انجام می‌دهد و تا 48 ساعت آینده باید دیداری را انجام دهد. به همین دلیل به کسی خارج از اعضای تیم اجازه ورود به تمرین را نمی‌دهد. واقعا دلیل این کار را او را نمی‌دانم. حتی رحیمی هم مصر بود که در تمرین این تیم حاضر شوم.

مربی د‌ر‌وازه‌بانان تیم ‌ملی امید خاطر‌ نشان کرد: به تمرین‌ تیم‌های بزرگی همانند پر‌سپولیس، سایپا، تراکتورسازی و ... رفته‌ام و همگی آنها از حضورم خوشحال شدند. حتی برانکو و خوردبین زمانی که به تمرین پر‌سپولیس رفتم استقبال خوبی از من انجام دادند و برانکو گفت هر وقت که خواستم می‌توانم به تمرین آنها بروم. یا مجید جلالی که به من گفت اعضای تیم ‌ملی هر وقت که بخواهند می‌توانند به سر تمرین سایپا بیایند. نمی‌دانم دلیل اقدام تارتار چه بود و تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که من جاسوس هستم.

عزیزیان ا‌ضافه‌ کرد‌: با تارتار صحبتی نداشته‌ام، اما من با او رفیق هستم. حتی در ماه مبارک رمضان تارتار از من خواست تا در مسابقات ستارگان شرکت کنم. مسئولان باشگاه زمانی که به آنها گفتم به تمرین می روم از من استقبال کردند، اما ممانعت آنها برایم عجیب بود.

وی در واکنش به اظهارات سرپرست راه آهن مبنی بر اینکه اگر قرار باشد کی‌روش هم به تمرین راه آهن بیاید باید نامه‌نگاری صورت گیرد و ممانعت از ورود عزیزان به دلیل حفظ آرامش تیم بوده است، گفت: نمی‌دانم چرا او این صحبتها را انجام داده چرا که صبح دیروز به صورت تلفنی با هم صحبت کردیم و او از حضورم در تمرین راه آهن استقبال کرد. شاید صحبت‌هایش به خاطر حفظ سمتش در راه آهن باشد. منوچهری قبلا در تیم‌های نوجوانان و جوانان سرپرست بوده و ما همدیگر می‌شناختیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N1003962

وبگردی