آفتاب
«موسی ابومرزوق»:

اسرائیل ضد تاریخ است و آینده‌ای در منطقه ندارد

اسرائیل ضد تاریخ است و آینده‌ای در منطقه ندارد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ضد تاریخ است و بنابراین آینده ای در منطقه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، موسی ابومرزوق معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: اسرائیل ضد تاریخ است و امکان ندارد آینده ای در منطقه داشته باشد و این رژیم نابود خواهد شد.

وی گفت: تمامی اقدامات اسرائیل خارج از قانون است و بنابراین امنیت این رژیم را تامین نخواهد کرد. اسرائیل حتی خود را فراتر از قوانین بین المللی می داند، این رژیم با تصمیم و حمایت آمریکا در دادگاه های بین المللی محاکمه نمی شود. اسرائیل دارای قوانین خاص یهودیان و قوانین خاص اعراب در داخل اراضی ۴۸ و قوانین ویژه اهالی کرانه باختری و نیز قوانینی برای ساکنان نوارغزه و یکسری قوانین برای شهروندان فلسطینی ساکن شهر قدس است.

ابومرزوق افزود: اسرائیل ظلم می کند و خود را مظلوم جلوه می دهد، کشوری را اشغال می کند و ادعا می کند قربانی است. اسرائیل، یهودیان جهان را به رفاه اجتماعی و امنیت در فلسطین اشغالی دعوت می کند و در همین حال ادعا می کند موشک های ایران خطرناک است. اسرائیل فاقد امنیت اجتماعی و رفاه اقتصادی است اما با این حال یهودیان دنیا را به امنیت و رفاه در فلسطین اشغالی دعوت می کند.

کد N1003754

وبگردی