آفتاب
با سرلوحه قرار دادن امام حسین (ع)؛

عبدالملک حوثی: عزم یمنی‌ها هرگز مقابل متجاوزان سست نخواهد شد

عبدالملک حوثی: عزم یمنی‌ها هرگز مقابل متجاوزان سست نخواهد شد

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی‌ در صنعا به مناسبت عاشورای حسینی تاکید کرد: همان‌طور که امام حسین (ع) فریاد "هیهات منا الذله" را سر داده است ما نیز این شعار را سرلوحه قرار داده و در مسیر امام حسین(ع) هرگز در رویارویی با تجاوزگران جنایتکار تعلل نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المنار، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله در پایان مراسم عاشورا در صنعا تاکید کرد: ما واقعه عاشورا را که یک رخداد گذرا نبوده، به یاد می‌آوریم و در نتیجه می‌بینیم که جنایت‌هایی که به دست نظام‌های مزدور انجام می‌شود تصادفی نیست. برترین حادثه در دنیا آن چیزی است که در حال حاضر جهان اسلام و به ویژه منطقه از آن رنج می‌برد. منطقه ما به میدانی تبدیل شده که هر کسی بخواهد با آن بازی کند وارد این میدان می‌شود.

وی گفت: آمریکا در حال حاضر بر منطقه ما حکومت می‌کند و اسرائیل نیز شنیع‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد. مشکل امت اسلام نبود یک طرح و هدف مشخص است. وظیفه ماست که دنبال دلایل واقعی و تلخ امت اسلام و راه‌های علاج آن باشیم.

رهبر جنبش انصارالله گفت: بدتر از مشکلاتی که جهان اسلام با آن مواجه است در گذشته و به ویژه درباره خاندان رسول خدا اتفاق افتاده است. بدترین چیزی که امت اسلام با آن مواجه است گمراهی، فریب و ظلم و ستمی است که مردم منطقه از آن رنج می‌برند و چیز جدیدی نیست. امروزه پول و هوا و هوس جایگزین حق شده است.

وی تاکید کرد: جنایتکاران مسیر امت اسلام و دین آن را به انحراف کشانده‌اند. امروزه تکفیر ابزار دست فاسدان شده است و با فساد و گمراهی سعی در خوار کردن امت اسلام دارد. نهضت حسینی مکتبی بود که در مقابله با چالش‌ها و مستکبران درس‌های خوبی را به ما می‌آموزد. امام حسین نیز یکی از نشانه‌های حق است چراکه وی هیچ‌گاه نپذیرفت ارزش‌های اسلامی از بین برود.

حوثی تاکید کرد: همان‌طور که امام حسین(ع) به یزید گفت هیهات منا الذله ما نیز به دشمن متجاوز می‌گوییم که مسیر امام حسین(ع) را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و هرگز در مقابله با جنایتکاران و متجاوزان کوتاه نخواهیم آمد. تمامی آزادگان در یمن با وجود دادن قربانی حاضر به پایداری هستند. هر اندازه دشمنی و تجاوز ادامه داشته باشد هرگز عزم و اراده ما را سست نخواهد کرد. نیروهای یمنی خسارت‌های سنگینی را به عربستان در نجران، جیزان و ظهران و عسیر وارد کردند.

انتهای پیام

کد N1002201

وبگردی