آفتاب
بهنام فر در گفتگو با مهر:

منتقدین باید در زمان ریاست سمندر انتقاد می کردند نه بعد از رفتنش

منتقدین باید در زمان ریاست سمندر انتقاد می کردند نه بعد از رفتنش

عضو پیشین تیم ملی کاراته گفت: در شرایطی که علیرضا سمندر استعفا داده انتقاد کار درستی نیست و اگر در مدیریت او مشکلی وجود داشت باید در زمان مدیریت انتقاد می کردند.

مهران بهنام فر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: عملکرد سمندر در برخی موارد جای انتقاد داشت که معتقدم آنها که خود را منتقد می دانند باید همان زمان که مسئولیت داشت سخنان خود را بیان می‌کردند اکنون که استعفا داده کوبیدن وی جوانمردانه نیست.

وی افزود: من از سوی سمندر در چند مورد برای مربیگری در تیم های ملی رده های سنی مختلف دعوت شدم ولی چون برای خود چارچوب خاصی داشته و به اصولی پایبندم این دعوت را قبول نکرده و مشکلات را بیان کردم.

مربی پیشین تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سمندر نزدیک به سه سال این مسئولیت را برعهده داشت و در این مدت زحماتی زیادی کشید و موفقیت های خوبی هم کسب کرد ولی خوب در بخش هایی هم اشتباه داشت و نباید  تمام  این تلاش ها را نادیده گرفت.

مسئول ورزش قهرمانی شرکت پالایش و پخش در خصوص انتخاب رئیس آینده این فدراسیون گفت: من از اعضای مجمع می خواهم که با اولویت قراردادن کاراته و مصالح آن اقدام به انتخاب کنند. کاراته نیاز به یک جوان تحصیلکرده و آشنا به امور کاراته در ابعاد مختلف دارد که توانایی جذب منابع مالی و همچنین غلبه بر حواشی را داشته باشد. 

بهنام فر ادامه داد: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد. این جمله شعار خوبی است که خیلی ها بر زبان می آورند ولی نمی گویند که چرا این پتانسیل بالا دائم درگیر حواشی مختلف است؟ آیا زمان آن نرسیده که منافع شخصی و سبکی را کنار گذاشته با وفاق و همدلی برای سربلندی کاراته کنار هم تلاش کنیم.

مربی سابق تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی امکانات و بودجه کافی در اختیار باشد مدیریت کار سختی نیست و می توان به نتایج خوبی هم دست يافت. هنر یک مدیر ، مدیریت در زمان بحران و نبود بودجه است که متاسفانه کمتر شاهد آن در ۱۰ سال گذشته بودیم.

وی در پایان به بیان اینکه برای رياست فدراسیون کاندید خواهد شد گفت: این توانایی را در خود می بینیم که با حمایت جامعه بزرگ و پرافتخار کاراته این رشته را به بهترین جایگاه خود رسانده و تلاش کنیم نقاط ضعف آن به قوت تبدیل شود. 

کد N1002025

وبگردی