آفتاب

تیراندازی در دانشگاه «تنسی» آمریکا ۳ مجروح در پی داشت

تیراندازی در دانشگاه «تنسی» آمریکا ۳ مجروح در پی داشت

۳ نفر در جریان تیراندازی در محوطه اصلی دانشگاه دولتی ایالت «تنسی» آمریکا مجروح شدند که حال یکی از این مجروحان وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، به گفته مقامات مسؤل، اواخر شب گذشته سه نفر در جریان تیراندازی در محوطه اصلی دانشگاه دولتی ایالت «تنسی» آمریکا مجروح شدند.

به گفته این مقامات، قربانیان این حمله به بیمارستان منتقل شدند. مسئولین بیمارستانی حال یکی از این افراد را وخیم گزارش کرده اند.

برخی گزارش ها حاکیست احتمالاً تیراندازی کار دانشجویان این دانشگاه بوده است.

این در حالیست که اداره پلیس شهر «نشویل» در ایالت تنسی تاکنون از هر گونه اظهار نظر در این خصوص و تأیید وقوع تیراندازی در محوطه دانشگاه خودداری کرده است.

گفتنی است، پیشتر در اوایل ماه جاری نیز ۳ نفر در جریان یک میهمانی خانوادگی در مجاورت محوطه بیرونی دانشگاه دولتی تنسی بر اثر تیراندازی زخمی شده بودند.

در حالیکه موضوع کنترل سلاح در آمریکا یکی از مهمترین موارد مورد بحث جامعه بوده و حتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نیز در این رابطه صحبت می کنند اما با این وجود همچنان سلاح گرم در این کشور به راحتی در دسترس است و هر روزه گزارش های متعددی درباره وقوع تیراندازی و کشته و زخمی شدن افراد مختلف در نتیجه این تیراندازی ها منتشر می شود.

کد N1000615

وبگردی