آفتاب
الاخبار بررسی کرد:

بازتاب سفر بشار اسد به روسیه در رسانه های رژیم صهیونیستی

بازتاب سفر بشار اسد به روسیه در رسانه های رژیم صهیونیستی

رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به مسکو به بررسی ابعاد آن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به سفر بشار اسد به روسیه نوشته است: سفر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به مسکو برای مسئولان رژیم اسرائیل غافلگیر کننده و غیر منتظره بود.

این رسانه آورده است: این سفر غیر منتظره و لبخند اطمینان بخش بشار اسد در جریان دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در واقع پاسخی به درخواست اسرائیلی ها برای ساقط کردن وی با توافق با روس ها بود.

الاخبار می نویسد: کانال دوم تلویزیون رژیم اسرائیل روز گذشته در تحلیلی اعلام کرد که اسد از پوتین در قبال آینده اش تضمین گرفته است.سفر رئیس جمهوری سوریه به مسکو تمام شد اما نتایج آن سبب لبخند بشار اسد بود و اینکه از مسکو خرسند باز گردد.

الاخبار می افزاید: کانال 10 رژیم اسرائیل نیز در تحلیلی این سفر را حاوی پیام هایی برای دشمنان بشار اسد به ویژه آمریکایی ها دانست و اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از بشار اسد همانند شاهان با کمال احترام استقبال کرد و این پیامی برای همه است که بشار اسد رئیس جمهوری قانونی سوریه است.

کانال 10 رژیم اسرائیل گزارش داد که رئیس جمهوری روسیه با دخالت در سوریه به دنبال تحقق دو هدف است؛تامین منافع روسیه و حفظ بشار اسد.

الاخبار نوشت: کانال 10 رژیم اسرائیل تصاویر هوایی که ماهواره ایروس بی این رژیم از پایگاه هوایی روسیه در فرودگاه حمیم در نزدیکی لاذقیه گرفته را به نمایش گذاشت که حرکت جنگنده ها و بالگردها را نشان می دهد.

کد N1000090

وبگردی