آفتاب
طلا:

حافظان برجام تنگه احد را به طمع غنائم رها نکنند

حافظان برجام تنگه احد را به طمع غنائم رها نکنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه به اسب تروای برجام نباید اجازه نفوذ بدهیم گفت: ناظران بر اجرای برجام نباید تنگه احد را به طمع غائم و واردات ترک کنند.

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: آنچه در نامه و دستور حاکمیتی رهبری در خصوص برجام وجود دارد نشان دهنده بی اعتمادی جمهوری اسلامی به آمریکا و دولت های اروپایی به عنوان طرف های مذاکره است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: شاید در یک کلام بتوانیم نامه رهبری را تعبیر به سدی در برابر اسب تروای برجام کنیم. باید مراقبت کنیم بر اساس فرمایش رهبری که سیاست جمهوری اسلامی نه ظلم دیدن است نه ظلم کردن، اسب تروای برجام نفوذی به جمهوری اسلامی پیدا نکند.

حافظان برجام ،تنگه احد را به طمع غنائم رها نکنند

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعیین تیمی برای رصد برجام یادآور تعیین تعدادی از تیراندازان توسط رسول خدا(ص) برای حفاظت از تنگه احد است، اگر مجموعه تیراندازان ناظر بر برجام توجه لازم را به تنگه احد کنند، قطعا می توانند ضامن پیروزی و موفقیت ایران باشند.

وی تصریح کرد: اگر حافظان تنگه احد برجام از نظارت دقیق به بهانه واردات و غنائم غفلت کنند، آسیب جدی به انقلاب اسلامی وارد می شود.

طلا با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بیانگر وحدت ملی در جامعه است، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پایان دهنده چالش ها و نقدها و تاییدهای برجام در جامعه است.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک باقی مانده است

عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: همه دولتمردان باید بدانند آمریکا همچنان به عنوان دشمن شماره یک ما باقی مانده و تاکید رهبر معظم انقلاب بر عدم واردات کالاهای آمریکایی به خاطر این است که برجام نباید موجب قدرت دشمن شود. باید دشمن را دائم رصد کنیم تا از این نقطه نتواند به توفیقی دست یابد.

انعکاس دغدغه های گزارش کمیسیون ویژه برجام در فرمایشات رهبری

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: تصویب طرح برجام ظرف ۱۵ دقیقه در مجلس موجب دلخوری ها و نگرانی های نمایندگان شد که نکند دغدغه های گزارش کمیسیون برجام و منتقدان نادیده قرار گرفته باشد، اما فرمایشات اخیر رهبری در نامه به رئیس جمهور نشان داد دغدغه های نمایندگان در گزارش کمیسیون برجام مورد توجه ایشان قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: ما مفتخریم به داشتن رهبری که همیشه نهادهای تصریح شده در قانون را در جایگاه خود می بیند.

طلا ادامه داد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب با درک دغدغه نمایندگان در خصوص جایگاه قوه مقننه بر اهمیت مجلس و جایگاه آن در میان سایر قوا صحه گذاشتند.

رهبری دغدغه نمایندگان منتقد را مقدس دانستند

وی تصریح کرد: ایشان نه تنها نمایندگان دغدغه مند را کاسب کاران تحریم و بی سواد نخواندند، بلکه دغدغه آنها را قابل توجه، تاکید و مقدس دانستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد: اینها همه از خصوصیات یک رهبری عالمانه، آگاهانه و بدون حب و بغض سیاسی است.

کد N1000033

وبگردی