آفتاب

زاکانی: پیام رهبری فصل الخطاب موافقین و مخالفین برجام باشد

زاکانی: پیام رهبری فصل الخطاب موافقین و مخالفین برجام باشد

رئیس کمیسیون ویژه برجام تاکید کرد که نامه رهبر معظم انقلاب به رییس‌جمهور باید به عنوان فصل الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا زاکانی گفت: پیام عمیق و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب بار دیگر یادآور نعمت مبارک ولایت مطلقه فقیه و حبل المتین است که به واسطه آن مدیریت الهی، وحدت در جامعه تجلی پیدا کرد و عزت، سربلندی، کرامت، ظلم ستیزی و حق خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه باید به درگاه الهی شکر کرد و این نعمت بزرگ را قدردان بود گفت: پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد و ان شاالله و منشا صحیح مخالفت‌ها و موافقت‌ها ماجور به درگاه الهی باشد.

رئیس کمیسیون برجام با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و کمیسیون ویژه برجام گفت: از ایشان که لطف کردند و پیرامون کار مجلس و کمیسیون برجام اظهار لطف و محبت فرمودند سپاسگزاریم و ان شاالله نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت تا آخرین نفس در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود و این پیام وحدت آفرین، بصیرت بخش و مسوولیت‌زا منشا تحول و منشا بازبینی شکاف‌هایی قرار خواهد گرفت که مانع از خدمت‌گزاری صحیح به مردم عزیز کشورمان بود.

نماینده مردم تهران گفت: امیدواریم بتوانیم همه فرازهای موجود در این پیام را خوب درک کرده و تلاش و مجاهدت زاید الوصفی را برای عملی کردن این مطالبات به حق فراهم کنیم.

وی افزود: قوای سه‌گانه و همه مسوولان کشور باید تلاش کنند تا این سطح از اقتدار و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاف با قدرت های بین المللی منشا یک جهش و حرکت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و باز شدن گره‌ها از زندگی مردم و گشایش‌های اقتصادی در جامعه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تلاش بیشتر دولتمردان باشد.

رئیس کمیسیون برجام تاکید کرد:‌ ما مجددا اعلام آمادگی می‌کنیم و از همه قصور و تقصیرهایی که تاکنون داشته‌ایم از درگاه خداوند و رهبر معظم انقلاب پوزش می طلبیم و امیدواریم در آینده بیش از گذشته در خدمت اهداف و آرمانهای انقلاب و گوش به فرمان رهبری خدمت‌گزار مردم باشیم.

انتهای پیام

کد N999584

وبگردی