آفتاب
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع):

جشنواره امام رضا(ع) ابزاری برای توسعه جهانی فرهنگ اهل بیت(ع) است

جشنواره امام رضا(ع) ابزاری برای توسعه جهانی فرهنگ اهل بیت(ع) است

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، گفت: برگزاری جشنواره امام رضا(ع) ابزاری برای توسعه و عمق بخشیدن فرهنگ اهل بیت(ع) در داخل و سراسر جهان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، سیدجواد جعفری اظهار کرد: جشنواره امام رضا(ع) به خوبی نشان داده است که می‌تواند در راستای توسعه فرهنگ دینی و آموزه‌های اسلام قدم بردارد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم در برگزاری جشنواره امام رضا(ع) با ارائه کارهای فاخر و اعتقادمندانه قدم‌های روبه جلویی برداریم، تصریح کرد: فضای معنوی و با نشاط از آموزه‌های رضوی مهمترین برنامه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این جشنواره در سراسر استان‌ها و حتی خارج از کشور است.

وی با تاکید بر فعالیت‌های عمقی در برگزار جشنواره امام رضا(ع)، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همگانی در برگزاری این گونه جشنواره باید در دستور کار ارکان دولت و متولیان فرهنگ و هنر باشد.

جعفری در عین حال با قدردانی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه چهار در برگزاری آبرومندانه جشنواره امام رضا(ع) و فعالیت‌های خلاقانه آنان، گفت: معتقدیم این جشنواره در سراسر کشور توانسته است تاثیر‌گذاری عمیقی را در بین مردم داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، در بخش دیگری از سخنانش از اجرای برنامه دهمین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی یزد تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: این جشنواره در یزد به‌خوبی در سراسر کشور علاقه‌مندان خاص خود را پیدا کرده است و همچنین با ارائه آثار شاخصی که به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود، توانسته به یکی از جشنواره‌های مهم امام رضا(ع) تبدیل شود.

انتهای پیام

کد N999536

وبگردی