آفتاب
نماینده بیرچند:

فرهنگ عاشورایی توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

فرهنگ عاشورایی توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت:‌ ملت ایران با فرهنگ حسینی و الگوگیری از سبک و سیره اهل بیت(ع) به کشوری مقتدر و عزتمند تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در جمع عزاداران منطقه جوادیه(ع) بیرجند مسجد حضرت رقیه(س)، افزود: حسینی بودن یعنی اهل مبارزه وایستادگی باشیم.

وی گفت: از جمله ویژگی‌های امام حسین(ع) این است که ایشان مرزهای جغرافیایی، ادیان و گذشته و آینده را در نوردیدند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه امام حسین(ع) مرزهای ادیان را هم درنوردیدند، تصریح کرد: این مساله نشان‌دهنده عمق پیام عاشورا و سبک زندگی اهل بیت(ع) است.

عبادی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی تمام توطئه‌های فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند، گفت: جنگ و نفوذ فرهنگی مسئله بسیار مهمی است که رهبر انقلاب اسلامی نیز برآن تأکید زیادی دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران با فرهنگ حسینی و الگوگیری از سبک و سیره اهل بیت(ع) به کشوری مقتدر و عزتمند تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه مبارزه با نفوذ و شبیخون فرهنگی دشمن، پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی است، اظهار کرد: فرزندان ما باید حسین بن علی(ع)، دوران زندگی اهل بیت(ع) و جایگاه ولایت فقیه را به‌طور کامل بشناسند.

عبادی ادامه داد: امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر بخش‌های فرهنگی کشور تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی و مقاومت امام حسین(ع) در کشور نهادینه شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اشتغال و بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان داریم سزاوار نیست که بیکار داشته باشیم و مسئولان باید اهتمام جدی در این زمینه از خود نشان دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی زیادی در حال توسعه روابط اقتصادی با کشور هستند، می‌طلبد مسئولان استان از ظرفیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند نهایت استفاده را در جذب سرمایه‌گذار و معرفی ظرفیت‌های استان داشته باشند.

عبادی با اشاره به اینکه درحال حاضر دولت در حال تنظیم بودجه 95 است، تأکید کرد: مسئولان باید اهتمام ویژه در دریافت اعتبارات در بودجه سال آینده داشته باشند تا بتوانند بودجه‌ای مناسب برای استان جذب کنند.

انتهای پیام

کد N999442

وبگردی