آفتاب
پس از صدور مجوز حمل سلاح برای شهرک‌نشین‌ها؛

صهیونیستها قانون جدیدی را برای مقابله با فلسطینیان وضع کردند

صهیونیستها قانون جدیدی را برای مقابله با فلسطینیان وضع کردند

تنها پس از چند روز از گذشت صدور مجوز حمل سلاح برای هشت هزار شهرک‌نشین صهیونیست، نمایندگان پارلمان این رژیم قانون «تفتیش بدنی» فلسطینیان حتی در شرایطی که مشکوک نباشند را تصویب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، تنها چند روز از تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر صدور مجوز حمل سلاح برای هشت هزار شهرک نشین می گذرد که تل آویو قانون جدیدی را به منظور مقابله با شهروندان فلسطینی وضع می کند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی در جدیدترین مصوبه خود برای مقابله بیش از پیش با فلسطینیان، مجوز تفتیش بدنی آنها توسط نظامیان صهیونیست حتی در شرایطی که مشکوک نباشند را صادر کرد.

پیش از تصویب این قانون، نظامیان صهیونیست تنها در شرایطی مجاز به تفتیش بدنی فلسطینیان بودند که احتمال حمل سلاح توسط آنها را بدهند، اما قانون جدید این اختیار را در اختیار صهیونیستها قرار می دهد که در هر زمان و مکانی و به هر بهانه ای فلسطینیان را مورد بازدید بدنی قرار دهد.

گفتنی است، در ابتدای هفته جاری کابینه رژیم صهیونیستی، وزارت امنیت داخلی این رژیم را مکلف کرد تا برای هشت هزار نفر از شهرک نشینان این رژیم مجوز حمل سلاح صادر کند. 

رسانه های عربی اعلام کردند در صورت تحقق این مسأله، شمار شهرک نشینانی که سلاح حمل می کنند به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

تحلیلگران حوزه خاورمیانه معتقدند که تصمیم مسئولان صهیونیست برای اعطای مجوز حمل سلاح برای شهرک نشینان حاکی از هراس گسترده آنها از تبدیل شدن خیزش عظیم در کرانه باختری و قدس اشغالی به انتفاضه سوم است.

شایان ذکر است از زمان تشدید انتفاضه ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی مسولان رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن از هیچ ترفندی دریغ نکرده اند.نظامیان رژیم صهیونیستی از فاصله نزدیک به فلسطینی ها شلیک می کنند و آنها را به شهادت می رساند. شهرک نشینان صهیونیست که از حمایت کامل نظامیان این رژیم برخودار هستند اخیر به دنبال انتفاضه به خرید سلاح روی آورده اند.انواع سلاح های کمری و کلت پرفروش ترین سلاح است.صدور مجوز در واقع چراغ سبزی برای صهیونیست ها از سوی مسئولان این رژیم است.

کد N997116

وبگردی