آفتاب

هلاکت و زخمی شدن 2 صهیونیست در تازه‌ترین عملیات‌های مقاومتی در الخلیل/اعتصاب در عیسویه قدس

هلاکت و زخمی شدن 2 صهیونیست در تازه‌ترین عملیات‌های مقاومتی در الخلیل/اعتصاب در عیسویه قدس

در تازه‌ترین عملیات مقاومتی در کرانه باختری یک جوان فلسطینی پس از زخمی کردن یک نظامی صهیونیست در بیت عوا واقع در جنوب الخلیل، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شد و در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این عملیات جوان فلسطینی به نام "عدی هاشم مسالمه" (24 ساله) یک نظامی صهیونیستی زخمی شد و نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سمت این جوان او را به شهادت رساندند.

همچنین طی درگیری‌هایی که در اردوگاه "الفوار" در جنوب الخلیل رخ داد یک شهروند فلسطینی با یک کامیون یک شهرک نشین را زیر گرفت که منجر به هلاکت وی شد.

همچنین شهرک عیسویه واقع در وسط قدس اشغالی امروز (سه‌شنبه) شاهد اعتصاب فراگیر در اعتراض به محاصره کامل آن توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از قدس، شهرک عیسویه قدس امروز به دعوت احزاب و گروه‌های سیاسی فلسطینی در اعتصاب کامل به سر می‌برد و این اعتصاب مدارس و سامانه حمل و نقل عمومی را هم دربر می‌گیرد.

گروه‌های فلسطینی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در این شهرک و احداث ایست‌های بازرسی متعدد که منجر به شهادت یک پیرزن فلسطینی به نام "هدی درویش" به خاطر عدم امکان انتقال وی به بیمارستان شد، از تجاوزات این رژیم علیه مسجد الاقصی، قدس و اهالی آن و نیز تلاش برای قطع ارتباط محله‌های فلسطینی‌نشین قدس از یکدیگر به شدت انتقاد کردند.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ورودی اصلی شهرک عیسویه را با بلوک‌های سیمانی بسته و با قرار دادن بلوک‌های سیمانی در ورودی شرقی آن به سمت شهرک معالی ادومیم نیز دیواری میان این دو محله احداث کرده بود.

انتهای پیام

کد N996725

وبگردی