آفتاب

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: مقاومت توان تغییر هر معادله‌ای را دارد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: مقاومت توان تغییر هر معادله‌ای را دارد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با بیان اینکه حکام عربستان و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نابودی مقاومت را وظیفه اصلی خود قرار داده‌اند، تاکید کرد که مقاومت به زودی آنها را شکست خواهد داد و جز شکست و ناتوانی چیزی به دست نخواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت العهد لبنان، سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنرانی در مراسم شب ششم محرم در حسینیه سیدالشهدای بیروت، تاکید کرد: مقاومت مفهوم آگاهی را تغییر داد و اکنون تصویر مقاومت حتی در اذهان صهیونیست‌ها تصویری متعالی و رو به پیشرفت است.

صفی‌الدین افزود: مقاومت توانست شناخت و آگاهی رژیم صهیونیستی را دچار خلل و شکست کند. مقاومت در اذهان مردم منطقه این مساله را تعمیق کرد که قدس بازپس گرفته می‌شود و این اسرائیل است که به زودی نابود خواهد شد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ادامه داد: مقاومت بر ناامیدی نسبت به امکان تشکیل ملتی متحد و آزاد غلبه کرد و با خون شهیدان و صبر و شکیبایی مجاهدان خود نیروهای شایسته‌ای را گردهم آورد. مقاومت با دانش و برنامه‌ریزی خود ثابت کرد که از حوادث منطقه درک درستی دارد. ما امروز مقاومتی هستیم که از دانش، شناخت و رهبران مخلص برخوردار است. این مقاومت ثابت کرد که توان ایجاد و تغییر هر معادله‌ای را دارد.

وی با تاکید بر اینکه حاکمان عربستان و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس وظیفه اصلی خود را مقابله و نابودی مقاومت قرار داده‌اند، گفت: مقاومت به زودی آنها را شکست خواهد داد و آنها جز ناتوانی و شکست چیزی به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام

کد N996314

وبگردی