آفتاب

یک دیپلمات ایرانی: ادعای اعزام نیرو از سوی ایران به سوریه مردود است

یک دیپلمات ایرانی: ادعای اعزام نیرو از سوی ایران به سوریه مردود است

یک دیپلمات ایرانی ادعاهای مطرح شده درباره اعزام نیرو از ایران به سوریه را مردود خواند و تاکید کرد هیچ تغییری در همکاری و حضور مستشاری ایران با سوریه ایجاد نشده و خبرسازی‌های رسانه‌ها و مقامات مختلف خارجی در این خصوص تلاش برای تحریف روند جاری میدانی در جبهه‌های مختلف نبرد ارتش و نیروهای مردمی سوریه علیه گروه‌های تروریستی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دیپلمات ایرانی گفت: حضور مستشاری ایران در سوریه برای کمک به این کشور در مبارزه علیه تروریسم بوده است و تبلیغات رسانه‌ها برای تحریف حضور مستشاری ایران فرافکنی و سرپوش بر حمایت‌های همه جانبه مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی کشورهای غربی و هم‌پیمانان منطقه‌یی آن‌ها از گروه‌های مختلف تروریستی - تکفیری است.

وی افزود: تروریسم در سوریه و عراق وضعیت منطقه را به آشوب کشیده و دامنه هراس مردم سوریه از جنایات تروریست‌ها و فرار به سوی مرزهای کشورهای همسایه و اروپا صحنه‌های رقت باری را پدید آورده است. روزانه مردم بی‌دفاع توسط تروریست‌ها به فضیح‌ترین اشکال ممکن کشته می‌شوند و کمک ایران به عراق و سوریه وظیفه بدیهی ایران برای کمک به این کشورها و در جهت بازگشت آرامش و ثبات به منطقه است.

انتهای پیام

کد N995523

وبگردی