آفتاب

ماجرای تحقیق و تفحص از شرکت «جهاد نصر» چیست؟

ماجرای تحقیق و تفحص از شرکت «جهاد نصر» چیست؟

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ها با مطرح کردن موضوع تحقیق و تفحص از جهاد نصر به دنبال مسائل حاشیه ای و جزئی هستند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی درباره درخواست برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت جهاد نصر افزود: درخواست تحقیق و تفحص از جهاد نصر چندی پیش در کمیسون کشاورزی مطرح و در این کمیسیون رد شد.

وی ادامه داد: هنگام بررسی این تحقیق و تفحص، وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون حضور یافت و در این باره با نمایندگان سخن گفت، نمایندگان در آن جلسه صحبت های وزیر را قانع کننده دانستند و این طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون رد شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با تاکید بر این که امروز کار بزرگی از سوی جهاد نصر در حال انجام است و مسئولان این شرکت باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند، اضافه کرد: اخیرا تعدادی از نمایندگان درخواست تحقیق و تفحص از جهاد نصر را مطرح کرده اند که محورهای آن، اجرایی نشدن برخی پروژه های این شرکت و عدم استفاده از نیروهای بومی بیان شده است.

سادات ابراهیمی ادامه داد: برخلاف این گفته ها، شرکت جهاد نصر اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده و پروژه های آن، تنها پروژه هایی هستند که تعطیل نشده اند.

27220

کد N995377

وبگردی