آفتاب
در اعتراض به عملیات نظامی روسیه در سوریه؛

امیر قطر سفرش را به مسکو لغو کرد

امیر قطر سفرش را به مسکو لغو کرد

منابع روسی فاش کردند که امیر قطر در اعتراض به عملیات نظامی روسیه علیه داعش در سوریه، به شکل غیرمنتظره‌ای سفر خود به مسکو را لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری روسی ریانووستی به نقل از الکساندر بوخانف، نویسنده و تحلیلگر روسی گزارش داد که قرار بود تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر به روسیه سفر کند اما وی به صورت غافلگیرانه و غیر منتظره این سفر را لغو کرد و به نظر می‌رسد این اقدام وی در اعتراض به حملات روسیه در سوریه صورت گرفته است.

الکساندر بوخانف در ادامه مصاحبه با این خبرگزاری در پاسخ به سوالی در مورد سفر اخیرش به دوحه و این که آیا سیاست مداران و تحلیل‌گران قطری دیدار با وی را با رضایت خود انجام دادند یا خیر، گفت: خیر، تماس‌ها از طریق میانجی‌گران صورت می‌گرفت.

وی با بیان این که با هیات همراهش در سفر به دوحه با مواضع متفاوتی در دیدار با مسئولان و تحلیل‌گران سیاسی قطر و سایر کشورهای منطقه‌ مواجه شده است، عنوان داشت: میانجی‌گران و دوستانی از فلسطین میز گردی را جهت گفت‌وگو و تبادل افکار ترتیب دادند و از این دیدار احساس کردم که آن‌ها نگران آینده رخدادها در منطقه هستند؛ بویژه این که قواعد بازی تغییر کرده و همچنان در حال تغییر است.

انتهای پیام

کد N994896

وبگردی