آفتاب
رژیم صهیونیستی تصویب کرد؛

جدایی منطقه «العیسویه» از دیگر مناطق بیت المقدس

جدایی منطقه «العیسویه» از دیگر مناطق بیت المقدس

رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های تجاوزکارانه خود طرح جدایی منطقه العیسویه از دیگر مناطق قدس را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش برای سرکوب انتفاضه فلسطین طرحی را تصویب کرد که به موجب آن منطقه العیسویه از دیگر مناطق بیت المقدس جدا شود.

طی روزهای گذشته مردم شهرک العیسویه که به ادامه یورش‌های شبانه نظامیان اسرائیلی به خانه‌های ساکنان این منطقه معترض بودند در برابر نظامیان صهیونیست تجمع کرده و به این اقدام اعتراض کردند. معلمان و دانش آموزان مدارس العیسویه هم دست به اعتصاب زدند.

طبق این طرح، منطقه العیسویه با دیوار و موانع سیمانی احاطه خواهد شد. کابینه رژیم صهیونیستی ههمچنین در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است که پیکر شهدای فلسطینی و عامل عملیات های استشهادی در مکان های خاصی و توسط رژیم صهیونیستی دفن شوند چرا که این رژیم معتقد است نباید به فلسطینی ها اجازه برگزاری مراسم تشییع چنین شهدایی را داد. تل آویو بر این باور است که پیکر شهدای فلسطینی و برگزاری مراسم تشییع توسط شهروندان فلسطینی به مثابه حمایت فلسطینی ها از مقاومت است.

اعتراضات به تجاوزات صهیونیست ها ابتدا در اوایل اکتبر در قدس اشغالی آغاز و اندک اندک به دیگر شهرهای کرانه باختری سرایت کرد و پس از آن نوارغزه و حتی اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را نیز درنوردیده است.

کد N994757

وبگردی