آفتاب
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران:

اگر برخی به جای زدن در خانه قدرت‌های جهانی، در خانه خدا را می‌زدند مشکلات حل می‌شد

اگر برخی به جای زدن در خانه قدرت‌های جهانی، در خانه خدا را می‌زدند مشکلات حل می‌شد

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: گاهی ما همه قدرت‌ها را جز قدرت خدا لحاظ می‌کنیم. قدرت استکبار را در نظر می‌گیریم که اگر تحریم‌ را بردارد همه مشکلات حل می‌شود اما متوجه قدرت خداوند نیستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در مراسم ختم پدر سردار رمضان شریف، اظهار کرد: خداوند برای مومنین صفاتی را برمی‌شمارد. مومن به قدرت و عظمت الهی ایمان دارد و خدا را همه کاره می‌داند و هیچ دری غیر از در خانه خدا را نمی‌زند. اما گاهی ما همه قدرت‌ها را لحاظ می‌کنیم به جز قدرت خدا. قدرت استکبار را در نظر می‌گیریم که اگر تحریم را بردارد همه مشکلات حل می‌شود اما متوجه قدرت خدا نیستیم در حالی که این خداست که اگر بخواهد ملتی را عزیز یا ذلیل می‌کند.

وی گفت:: اگر بعضی‌ها به جای این‌که در خانه دیگران و قدرت‌های جهانی را بزنند در خانه خدا را می‌زدند مشکلات حل می‌شد.

شیرازی در ادامه امانت‌داری و وفای به عهد را از دیگر صفات مومنان دانست و افزود: انسان مومن امانت مردم، اولیا و خدا را حفظ می‌کند. رای امانت است. سپردن مسئولیت به ولی فقیه هم امانت است. مومن زیر پرچم پیغمبر (ص)، ائمه دین، بنیانگذار جمهوری اسلامی و امروز زیر پرچم ولی فقیه زمان حرکت می‌کند و تابع اولیا و ولایت است و به این امانتداری می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه مومنین متوجه روز قیامت هستند و از قیامت می‌ترسند، خاطرنشان کرد: کسی که دائم از خدا بترسد و واهمه قیامت داشته باشد خطا نمی‌کند. باید متوجه حق مردم بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در پایان بیان کرد: گاهی می‌گوییم مهم نیست اگر یک برگ درخت کنده شود در حالی که حتی اگر یک برگ درخت که حق مردم است به ناحق کنده شود بسیار مهم است. وقتی یک برگ درخت یا یک درخت را در میان میلیون‌ها درخت در نظر نگیریم کم‌کم چند پسته را در میان میلیون‌ها پسته درنظر نمی‌گیریم و کم کم می‌گوییم در بانک مرکزی هم میلیاردها پول هست و یک میلیون چیزی نیست در حالی که باید به این نکات توجه کرد.

انتهای پیام

کد N994419

وبگردی