آفتاب
هاشمی رفسنجانی:

جلوگیری از گسترش معلولیت‌ها، یک کار اسلامی، انسانی و ملی است

جلوگیری از گسترش معلولیت‌ها، یک کار اسلامی، انسانی و ملی است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوگیری از گسترش معلولیت‌ها را یک کار اسلامی، انسانی و ملی برشمرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس، معاونین و کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، برنامه‌ریزی برای ارتقای کاری سازمان بهزیستی را بسیار ارزنده خواند و گفت: توجه به معلولان و اقدام در جهت جلوگیری از گسترش معلولیت‌ها، یک کار اسلامی، انسانی و ملی است و انسان باید خوشحال باشد که در این مسیر حرکت می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به تقاضا برای همکاری سازمان بهزیستی با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پیشگیری، مهارت زندگی، پیش از ازدواج و خانواده برای دانشجویان این دانشگاه، گفت: با توجه به وجود واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور می‌توان با نگاه علمی، برنامه‌های سازمان بهزیستی را در جهت کم کردن معلولیت‌ها از راه آگاهی زوج‌های جوان و خانواده‌ها، اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال از این طرح بر ضرورت همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی تأکید کرد و گفت: هر کاری که پایه‌های علمی را درکشور تقویت می‌کند و کیفیت زندگی مردم را بالا می‌برد، باید مورد توجه مسؤولان در همه بخش‌ها باشد.

وی همکاری با سازمان‌هایی را که کارهای خوبی در جهت پیشگیری از آلام مردم می‌کنند، از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: شخص من به عنوان یک وظیفه قطعی به این کار علاقه دارم، چون علاوه بر تأکیدات آن در آموزه‌های دینی و اسلامی، با همه اهداف انقلاب اسلامی هم سازگار است.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر روحیات مردم ایران در جهت کم کردن رنج‌های هم‌نوعان، گفت: یکی از برنامه‌های اسلام و مکتب تشیّع همین است و براساس تعالیم آسمانی اسلام و نیازهای مردم عزیز ایران، باید برای این کار برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام

کد N994410

وبگردی