آفتاب
انتقاد نخست وزیر سابق اوکراین از دولت حاکم؛

کی‌یف به جای محکوم کردن روسیه به فکر مشکلات مردم باشد

کی‌یف به جای محکوم کردن روسیه به فکر مشکلات مردم باشد

نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت کنونی این کشور بر خلاف ادعاهای خود نمی تواند مشکلات روزانه مردم این کشور را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، میکولا آزاروف، نخست‌ وزیر پیشین اوکراین از دولت کنونی حاکم در این کشور انتقاد کرد و گفت: این دولت به جای محکوم کردن روسیه به فکر مشکلات روزانه مردم باشد.

وی گفت: بر خلاف آنچه که غربی ها و اتحادیه اروپا ادعا می کنند دولت این کشور در اداره و ساماندهی امور عادی مردم عاجز است و نمی تواند ساده ترین مشکلات مردم را حل کند.

به گفته این سیاستمدار اوکراینی تنها نقطه اتکای دولتمردان کنونی اوکراین ایجاد تبلیغ علیه دولت های قبلی و نفرت علیه روسیه است که مردم هم این توهمات را باور کرده اند.

آزوروف تصریح کرد: تمام موفقیت دولت کنونی اوکراین ایجاد فضایی از نفرت نسبت به دولت قبل و روسیه بوده است. این مسئله یک بن‌بست را ایجاد کرده و اکنون مردم اندک‌ اندک متوجه این موضوع می ‌شوند.

در پی الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه انتقادات و تبلیغات وسیعی از سوی رسانه های غربی علیه روسیه انجام شده است. اتحادیه اروپا می گوید روسیه در امور داخلی اوکراین دخالت می کند.

کشورهای اروپایی یک سری تحریم های اقتصادی علیه روسیه اعمال کرده اند که از سوی مقامات روسی محکوم شده است.

 

کد N993271

وبگردی