آفتاب
ابراهیم اصغرزاده:

مرحله به اجرا در آمدن برجام بسیار مهم تر از تصویب آن است

مرحله به اجرا در آمدن برجام بسیار مهم تر از تصویب آن است

یک فعال اصلاح طلب، مرحله به اجرا در آمدن برجام را بسیار مهم‌تر از تصویب آن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، ابراهیم اصغرزاده در همایش عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با عنوان" ایران پساتحریم" با اشاره به تصویب برجام توسط شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در جلسه‌ای سه ساعته یکی از مهم ترین تصمیمات نظام اسلامی و مجلس شورای اسلامی را تصویب کرد و این تصویب نشان داد که کار کارشناسی دیپلمات‌ها نتیجه داد.

وی با بیان اینکه اگر هدایت رهبری نبود برجام به این نقطه نمی رسید، اضافه کرد: با تصویب برجام تنها 10 درصد کار را پیش برده ایم چرا که اکنون کشوری پر از مشکلات و بحران ها را داریم، کشوری که در طول هشت سال دوران احمدی نژاد 500 میلیارد دلار متضرر شد.

وی ادامه داد: مرحله به اجرا در آمدن برجام بسیار مهم تر از تصویب آن است، مردم ایران حق دارند که در رفاه اقتصادی زندگی کنند و امید است که پس از تصویب برجام چرخ های کشور روی ریل بیفتد ،هر چند این اتفاق باید بسیار زودتر انجام می گرفت.

اصغرزاده افزود: تا اقتصاد ایران شفاف نشود حتی تزریق پول های بلوکه شده به کشور بحران جدی ایجاد کرده و موجب بروز بیماری هلندی می شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر جامعه بر اساس برجام دوقطبی شود و دوگانگی در کشورایجاد شود ما دچار بحران عدم نتیجه دهی ملموس خواهیم شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران بدون فرایند گفت‌وگو و آشتی ملی نمی تواند کاری از پیش ببرد چرا که هم اکنون خاورمیانه ای که منطقه ای اسلامی است در آتش نفاق می سوزد و درگیری های داخلی خاورمیانه بسیار زیاد شده است.

انتهای پیام

کد N993053

وبگردی