آفتاب
بیانیه حزب مردمی اصلاحات:

طرح رسیدگی به اموال مسئولان بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد می‌کند

طرح رسیدگی به اموال مسئولان بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد می‌کند

حزب مردمی اصلاحات در بیانیه ای اعتراضی نسبت به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با بررسی اموال مسئولین، تاکید کرد: این طرح، دیوار بدبینی بین مردم و مسئولین را بلندتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب مردمی اصلاحات بیانیه ای اعتراضی نسبت به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با بررسی اموال مسئولین صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در هفته‌ای که گذشت مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ۹ سال طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان را به سرانجام رساند، اما متاسفانه بعد از تصویب، شاهد شکاف دیگری بین مسئولین و مردم بودیم. بر اساس مصوبه جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام دایره مسئولانی که موظف به ارائه فهرست اموال خود، همسر و فرزندانشان شده‌اند وسیع‌تر شده، اما دستگاه‌های ذیربط و مرتبط با بررسی اموال، حق افشای عمومی اموال مسئولین را ندارند.

گمان می‌شود که این طرح، دیوار بدبینی بین مردم و مسئولین را بلندتر می‌کند و انتظار می‌رود در کشور اسلامی- ایرانی ما شفافیت بین مردم و مسئولین بیش از این‌ها باشد.

لذا حزب مردمی اصلاحات به عنوان مدافع صدا و حق مردم از نهادهای مربوطه درخواست اصلاح این طرح و تصویب طرح‌هایی را دارد که شفافیت و صداقت در میان مردم و مسئولین را بیش از پیش کند.

کد N992621

وبگردی