آفتاب
بروجردی:

حملات روسیه در سوریه بسترساز حل و فصل سیاسی است

حملات روسیه در سوریه بسترساز حل و فصل سیاسی است

رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تأکید کرد: حملات روسیه زمینه‌ساز حل و فصل سیاسی بحران در سوریه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از المنار، علاءالدین بروجردی تصریح کرد: حملات روسیه طی همین مدت کوتاه توانسته است بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های تروریست‌ها را نابود کند و این یک دستاورد مهمی است.

وی افزود: سوریه امروز در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد؛ به همین سبب جمهور اسلامی ایران از آن پشتیانی می‌کند و همواره در کنار سوریه است.

بروجردی گفت: عملیات نظامی روسیه در سوریه زمینه‌ساز این بحران است. روسیه از طریق حملات متمرکز خود بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های تروریست‌ها و تکفیری‌ها را نابود کرده و این به خودی خود یک دستاورد مهمی است. آنچه آمریکا و ائتلاف بین المللی در رویارویی با ترویست ها انجام می دادند نمایش سیاسی و رسانه ای بود که باعث خلاء نظامی شد و روسیه از آن بهره برداری کرد و با قدرت وارد سوریه شد تا به این تجمعات تروریستی عملا حمله کند.

رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: ما در جنگ با تروریسم و افراط گرایی تا پایان جدی هستیم و از سوریه حمایت و از آن در رویارویی با طرح تکفیر صهیونیستی حمایت می‌کنیم. سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد. بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به نماد ملی تبدیل شده که نماینده واقعی خواست و اراده سوریه است.

انتهای پیام

کد N992198

وبگردی