آفتاب

شهادت ۲ فلسطینی در جمعه خشم در الخلیل و نوارغزه

شهادت ۲ فلسطینی در جمعه خشم در الخلیل و نوارغزه

در جمعه خشم که از صبح امروز آغاز شده است دو شهروند فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در الخلیل و نوارغزه به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله در شهر الخلیل به شهادت رساندند.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که این جوان فلسطینی در حال انجام عملیات ضد صهیونیستی بود که هدف قرار گرفت. گفته می شود در این عملیات یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز گزارش داد که در درگیری های شهروندان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در اردوگاه «البریج» در مرکز نوارغزه دستکم ۵ جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

امروز همچنین در ایست بازرسی بیت حانون در شمال نوارغزه نیز درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد و بر اثر آن یک شهروند فلسطینی ۳۷ ساله به شهادت رسید. با شهادت این جوان فلسطینی شمار قربانیان یک هفته اخیر در فلسطین به ۱۲ شهید و ۳۲۸ زخمی افزایش یافته است.

گروه های مقاومت فلسطین همچون جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین امروز را «جمعه خشم» نامیده اند و از شهروندان فلسطینی خواسته اند که به انتفاضه علیه صهیونیست ها ادامه دهند.

کد N991631

وبگردی