آفتاب

مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود

مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: مراسم سی و سومین سالگرد شهادت آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی با حضور نوه گرانقدر حضرت امام (ره) روز شنبه (25 مهر) در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، جعفر همتی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهادت حضرت آیت الله شهیداشرفی اصفهانی مراسمی با حضور نوه گرانقدر حضرت امام (ره) خمینی " حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی" راس ساعت سه و نیم بعدازظهر روز شنبه، 25 مهر در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: این پیام جزو کم نظیرترین پیام ها برای شهیدان است که امام (ره) فرمودند "با رفتن شهید اشرفی اصفهانی ثلمه براسلام وارد شد و اینجانب، این وجود پربرکت متعهد را قریب شصت سال است، می شناختم".

مشاور عالی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور در مزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به روح بلند و ملکوتی شهدا، حضور در بیت چهارمین شهید محراب و همچنین دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا از دیگربرنامه های سفر نوه حضرت امام (ره) به استان است.

وی گفت: از عموم مردم شریف و بزرگوار استان کرمانشاه دعوت می کنیم جهت ادای احترام به مقام شامخ شهید اشرفی اصفهانی و گرامیداشت حضور گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در این مراسم حضور گسترده و پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام

کد N990960

وبگردی