آفتاب

سرلشکر ایزدی: شرط اساسی در مکتب اسلام ولایت فقیه است

سرلشکر ایزدی: شرط اساسی در مکتب اسلام ولایت فقیه است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شرط اساسی در مکتب اسلام ولایت فقیه است و پیروی از ولایت فقیه جامعه را از بسیاری خطرات از سوی دشمن محفوظ می دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز دشمن از وحدت مردم ایران می‌ترسد و تلاش می‌کند میان اقوام و مذاهب تفرقه ایجاد کند و جنگ داخلی راه بیندازد.

سرلشکر ایزدی در ادامه بیان کرد: دشمنان انقلاب با تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ایران اسلامی به خوبی حرکات خارجی دشمنان را رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد که دشمن کوچکترین ضربه‌ای به اهداف نظام وارد آورد.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی یک کشور صلح دوست در منطقه است تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای خود اشراف اطلاعاتی دارند که این امر مدیون خون شهدا و رشادتهای رزمندگان اسلام است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و همپیمانانش وقتی در جنگ عراق نتوانستند به اهداف شوم‌شان برسند جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداختند.

وی در ادامه ضمن بیان رشادت‌های سرداران شهید شوشتری و محمد زاده اظهار کرد: مبنای فعالیت این دو شهید بزرگوار در استان وحدت بود و برای این شهیدان شیعه و سنی مطرح نبود بلکه مهمتر از همه در کنار هم زیستن با صلح و مهربانی بود.

سرلشکر ایزدی خاطرنشان کرد: شهادت راهی است که صلاح بشریت در آن است و شهید شوشتری، محمدزاده، جنگی‌زهی این راه را به درستی انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: دشمن وقتی که دید نمی‌تواند از طریق ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم ایران شکاف ایجاد کند فتنه جنگ داخلی را طراحی کرد که رزمندگان اسلام از نقاط مختلف کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و از جمله سرداران شهید میرحسینی و حاج قاسم سلیمانی بسیج شدند و رزمی انجام دادند که دشمنان را حیرت‌زده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و در فلسطین و سوریه ‌علیه دشمنان اسلام مبارزه می‌کند و شهید می‌دهد.

به گزارش ایسنا؛ در 26 مهرماه سال 88، بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان، سرلشگر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از سران طوایف و قشرهای مختلف مردم اهل سنت پیشین به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد N990934

وبگردی