آفتاب
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

اگر برجام را به فرجام نمی‌رساندیم دشمن خوشحال می‌شد

اگر برجام را به فرجام نمی‌رساندیم دشمن خوشحال می‌شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر برجام را به فرجام نمی رساندیم دشمن خوشحال می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، عبدالرضا عزیزی در جلسه شورای ادارای خراسان شمالی با گلایه از برخی افراد که نمایندگان را به دلیل دادن رای مثبت به برجام خائن اعلام خواندند گفت: این درحالی است که ما تابع ولایت مطلقه فقیه هستیم.

وی ادامه داد: اگر قرار بر این بود تا برجام را به نتیجه نرسانیم پس چه ضرورتی داشت تا نمایندگانی را برای مذاکره بفرستیم و از سوی دیگر آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود تلاش و هزینه‌های زیادی کردند تا آن به نتیجه نرسد و حتی منافقان نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بی‌طرفی خود را در این خصوص اعلام کردند، تاکید کرد: شورای نگهبان با هیچ کسی تعارف ندارد و اگر طرح را مخالف مصلحت نظام می‌دید به طور حتم آن را رد می‌کرد بنابراین لزومی ندارد که برخی از نمایندگان زیر سوال برده شوند.

وی با بیان اینکه کار بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: پنج قدرت بزرگ دنیا با ما مذاکره کرده‌اند و آن به دلیل این است که زورشان به ما نمی رسد و این امر نیز به علت مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری است.

عزیزی خاطرنشان کرد: اگر رای مثبت نمایندگان به نشانه خیانت فرض شود؛ بنابراین بیش از 80 درصد از نمایندگانی که به برجام رای مثبت دادند خائن هستند.

وی گفت: عده قلیلی از نمایندگان مخالف طرح بودند که نظر آنها نیز محترم است.

انتهای پیام

کد N990932

وبگردی