آفتاب
نایب رئیس مجلس خبر داد:

تصمیم منطقی دولت و شورای پول و اعتبار برای حل مشکل موسسه میزان

تصمیم منطقی دولت و شورای پول و اعتبار برای حل مشکل موسسه میزان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از راه حل دولت و شورای پول ‌و اعتبار برای حل مشکل موسسه مالی و اعتباری میزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: با درخواست نمایندگان خصوصا نمایندگان مردم خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی چند جلسه مهم با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان قضایی برای بررسی مشکلات موسسه مالی و اعتباری میزان برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: تصمیمات اصولی از سوی دولت در این زمینه اتخاذ شده است و شورای پول و اعتبار نیز تصمیمات منطقی برای حل این مشکل گرفته است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: بنده خدمت همه کسانی که در این موسسه پول به ودیعه گذاشته‌اند عرض می‌کنم اراده مجلس و دولت حل مشکل آنها و حفظ پول آنهاست.

وی گفت: تصمیم بسیار منطقی برای حفظ حقوق شهروندانی که وجوهی در موسسه میزان داشتند اتخاذ شده تا مشکلات آنان حل شود.

درخواست از وزارت خارجه و وزارت آموزش‌ و‌ پرورش برای حل مشکل معلمان بازداشتی در امارات

ابوترابی‌فرد همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بازداشت آموزگاران ایرانی در امارات، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار رسیدگی وزارت خارجه و وزارت آموزش‌ و پرورش به این مشکل است تا با تدابیر قاطع، شأن آموزگاران ارجمند حفظ شود.

وی همچنین از وزارت خارجه خواست گزارش عملکرد خود در راستای حمایت از حقوق شهروندی آموزگاران ایرانی را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه دهد.

 

کد N990033

وبگردی