آفتاب
طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر ۲۲۰ نماینده مجلس از آزمایش موفق موشک دوربرد عماد

تقدیر ۲۲۰ نماینده مجلس از آزمایش موفق موشک دوربرد عماد

۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک دوربرد عماد قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک دوربرد عماد تقدیر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در آستانه محرم حسینی و همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار سرلشگر شهید حاج‌حسین همدانی و پیکرهای جان‌باختگان حادثه منا؛ فرزندان رشید ایران اسلامی در صنایع دفاعی وزارت دفاع، طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت‌آمیز شلیک موشک دوربرد عماد را در تسلیحات موشک‌های دفاعی ثبت نمودند و تولید اژدرهای هدایت شونده والفجر را بهره‌برداری کردند.

موشک دوربرد عماد نسل جدید موشک‌های بالستیک و نخستین موشک دوربرد با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت و سایر دستاوردهای صنعت دفاعی از ابزارهای قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی به شمار می‌رود که لازم است ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور با اتکا به جهاد علمی و دفاعی و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و الگوی موفق در اقتصاد مقاومتی قدردانی نموده و مجددا حمایت همه‌جانبه خود را از ارتقای سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام نماییم.

بدون شک این موفقیت‌ها تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی از افتخارات برتری‌ساز منطقه‌ای و موجب یاس دشمنان خواهد بود.

کد N990023

وبگردی