آفتاب
تحولات فلسطین؛

مقررات منع آمد و شد در قدس اشغالی/ ارائه شکایت به دیوان کیفری

مقررات منع آمد و شد در قدس اشغالی/ ارائه شکایت به دیوان کیفری

وضع مقررات منع آمد و شد در مناطق فلسطینی نشین قدس و ارائه شکایت از مقامات رژیم صهیونیستی از سوی فلسطین به دیوان کیفری بین الملل از اخبار مهم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم به تشدید تدابیر امنیتی در قدس از جمله بسته شدن و اعلام منع آمد و شد در مناطق فلسطینی گرفته است.

در این بیانیه همچنین بر تخریب منازل فعالان فلسطینی و عدم صدور مجوز برای ساخت منزل جدید و مصادره املاک و اموال این فعالان به دست رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

از سوی دیگر «صائب عریقات» دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، از ارائه سه شکایت نامه قضایی علیه نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل (موساد) به دیوان بین المللی کیفری خبر داد.

 وی تصریح کرد: ما به دستور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و به نمایندگی از کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین از دیوان بین المللی کیفری خواستیم تحقیقات قضایی درباره اقدامات نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس سازمان اطلاعات و امنیت این رژیم را به شکل کامل انجام دهد.

کد N989817

وبگردی