آفتاب
«موسی ابومرزوق»:

انتفاضه فلسطین هیچ شهرکی را در کرانه باختری باقی نمی‌گذارد

انتفاضه فلسطین هیچ شهرکی را در کرانه باختری باقی نمی‌گذارد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که انتفاضه فلسطین هیچ شهرک صهیونیستی را در کرانه باختری باقی نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی ابومروزق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس شب گذشته در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: انتفاضه کنونی فلسطین مرحله ای را ایجاد خواهد کرد که در آن هیچ شهرک صهیونیستی در کرانه باختری باقی نخواهد ماند.

وی با بیان این مطلب افزود: این انتفاضه گسترده تر و عمیق تر از گذشته خواهد بود و اهداف بزرگتری از اهداف انتفاضه های گذشته را محقق خواهد کرد.

ابومروزق در ادامه گفت: جنبش حماس در قلب انتفاضه و در مقدمه حوادث قرار دارد. وی همچنین بر ضرورت تحقق وحدت ملی در شرایط فعلی و از طریق بازسازی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نسبت به تداوم همکاری و هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در کرانه باختری هشدار داد و اعلام کرد که این همکاری به مثابه حمایت از صهیونیست ها در کرانه باختری در زمان های گذشته بوده است و اگر این همکاری نبود صهیونیست ها در کرانه باختری وجود نداشتند.

موسی ابومرزوق در ادامه گفت: انتفاضه از تقسیم زمانی مسجدالاقصی جلوگیری و از قدس حمایت کرد و توطئه های رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی سازی قدس را به شکست کشاند.

این رهبر حماس در پایان از تشکیلات خودگردان فلسطین و کشورهای عربی خواست که برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاه جنایی بین المللی تلاش کنند امری که تشکیلات خودگردان تاکنون اجرای آن را به تعویق انداخته است.

کد N989814

وبگردی