آفتاب

قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال مردم مازندران از دولت

قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال مردم مازندران از دولت

دفتر رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از حضور و استقبال پرشور مردم خونگرم و شریف استان همیشه بهار مازندران، تصریح کرد که این حضور و استقبال پرشور، نمادی دیگر از همدلی و همزبانی و استحکام پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید، با حضور پرنشاط مردم خونگرم و شریف استان همیشه بهار مازندران، خالق حماسه دیگری شد. حضور و استقبال پرشور مردم این استان پرنگار، امید و اراده خادمان ملت را در توسعه و شکوفایی کشور، طراوتی تازه بخشید و نمادی دیگر از همدلی و همزبانی و استحکام پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

مازندران با پیشینه تمدنی کهن و مردمانی با ایمان و پرشور و نشاط، از پایگاه‌های بزرگ نشر فرهنگ غنی اسلام در ایران بوده و با پیشتازی علمای بزرگ و معاریف معنوی و فرهنگی در گسترش معارف دینی و آیینی نقش به سزایی داشته است.

این استان همچنین از مؤلفه‌های مؤثر در فرایند توسعه همچون خاک حاصلخیز، نیروی انسانی متعهد و دانش آموخته، دسترسی به شریان‌های ارتباطی ملی، منطقه‌ای و جهانی، پیشتازی در تولید بسیاری از محصولات زراعی و دامی و بویژه وجود با شکوه ترین چشم‌انداز‌های طبیعی و گردشگری جایگاه شایسته‌ای در اقتصاد کشور دارد؛ که ضروری است با اقدامات جدی و «همدلی و همزبانی دولت و ملت»، چهره زیبای آن از برخی تنگناهای موجود، پیرایش شود.

بی‌شک درپرتو سیاست‌های علمی و کارشناسی و اجرای دقیق طرح‌ها و برنامه‌های دولت، می‌توان همسو با ظرفیت‌های استان و همراه با مردم، وضعیت اقتصادی این منطقه را دگرگون و موانع رونق و اشتغال که یکی از مشکلات عمده ساکنان سخت‌کوش این دیار است، به شکل قابل قبول و رضایت بخشی مرتفع کرد.

اینک با قدردانی از استقبال به یادماندنی و همدلی مردم با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، معلمان، اصناف، دانش‌آموزان، کشاورزان و کارگران، اصحاب رسانه، زنان، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکل می‌کنیم.

امید است با اهتمام بیشتر مسئولان و همیاری مردم، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون این استان مستعد و سرسبز از میهن عزیز اسلامی باشیم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

کد N989292

وبگردی