آفتاب
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:

صاحبان صنایع کوچک از بسته حمایتی بیمه برخوردار می‌شوند

صاحبان صنایع کوچک از بسته حمایتی بیمه برخوردار می‌شوند

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک در البرز خبر داد.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: بسته حمایتی شرکت بیمه‌ای متناسب با فعالیت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده است.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌ منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران برای حمایت از صنایع کوچک افزود: با اجرای این تفاهمنامه که در راستای افزایش همکاری در راستای ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی این صنایع از مزایای بیمه است، امید می‌رود با اجرای این اقدامات، شاهد تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب‌ و کار باشیم.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست‌ها، حمایت‌های بیمه‌ای است تا این صنایع را از لحاظ خسارت‌هایی که ممکن است به دارایی و یا کارکنان آن‌ها وارد شود، مصون بدارد.

رازانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اجرای بسته حمایتی بیمه‌ای برای صنایع کوچک ریسک این صنایع کاهش یابد.

وی هم‌چنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان و بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی البرز آمادگی دارد زمینه آموزش و ترویج بیشتر فرهنگ بیمه و شناساندن بسته بیمه صنایع کوچک به‌ واحدهای صنعتی کوچک را با همکاری شرکت بیمه ایران فراهم کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در پایان گفت: امیدواریم بسته بیمه صنایع کوچک با همکاری دو مجموعه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به نحو مناسبی عملیاتی شود.

انتهای پیام

کد N989002

وبگردی