آفتاب

مقام ارشد ارتش آمریکا گسترش نیروی زمینی را خواستار شد

مقام ارشد ارتش آمریکا گسترش نیروی زمینی را خواستار شد

نماینده غیرنظامی دولت آمریکا در ارتش که روزهای آخر این عنوانش را می‌گذارند هشدار داد، شرایط اخیر مانند ظهور داعش و حملات روسیه دلایلی هستند که به خاطر آنها آمریکا باید نیروهای زمینی‌اش را گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، "جان مک هاف"، نماینده دولت امریکا در ارتش به همراه رئیس ستاد ارتش آمریکا طی کنفرانس خبری ضمن تاکید بر قدرتمند بودن نیروهای هوایی و دریایی آمریکا خاطرنشان کردند، حملات از راه دور به تنهایی منجر به پیروزی در جنگ نمی‌شود.

مارک میلی، رئیس ستاد ارتش آمریکا در این باره گفت: چیزهای زیادی در سراسر جهان در حال وقوع است که تهدیدی علیه امنیت آمریکا محسوب می‌شود. اگر نگاهی به آینده بیاندازیم نشان می دهد که این وظیفه ماست تا توانایی و ظرفیت‌های ارتش را بالا ببریم و منظور از ارتش تمام ارتش است.

مک هاف ضمن تایید سخنان میلی به پیشروی سریع داعش و بحران سیاسی سوریه به عنوان دلایلی برای داشتن نیروی زمینی قوی اشاره کرد و گفت: اگر 18 تا 20 ماه اخیر نیاز به نیروهای زمینی را ثابت نکرده است من نمی‌دانم که چه چیزی می‌تواند این نیاز را ثابت کند.

مک هاف دوران هفت ساله خدمتش رو به پایان است. رئیس ارتش در آمریکا مشاور وزیر دفاع در نیروی انسانی ، پرسنل، سیستم‌های تسلیحاتی و امکانات است.

انتهای پیام

کد N988542

وبگردی