آفتاب
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور:

آمریکا می‌خواهد در درون نظام اسلامی جا پایی برای خود باز کند

آمریکا می‌خواهد در درون نظام اسلامی جا پایی برای خود باز کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور عنوان کرد: شخصیت های بزرگ همچون آیت الله مشکینی عرصه تمدن بشری را مهندسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام سید رضا تقوی در نشست طریق سعادت با محوریت "آیت الله علی مشکینی" در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد:باید جلوی نفوذ آمریکا را در کشور بگیریم، آمریکا درصدد است که نظام اسلامی را از درون استحاله کند و برای رسیدن به اهداف خود حتی ممکن است در درون نظام اسلامی نیروهایی را جاسازی کند تا به انقلاب اسلامی از درون ضربه بزند، همانند کاری که در فتنه 88 در پیش گرفت اما ناکام ماند.

وی بر لزوم هوشیاری در برابر فریب های آمریکا تاکید کرد و افزود: آمریکا می خواهد در درون نظام اسلامی جا پایی برای خود باز کند اما دنیا باید بداند که لبخند آمریکا ما را نمی فریبد.

وی با بیان اینکه دلدادگی به شخصیت های بزرگی چون آیت الله مشکینی باید بر مبنای منطق باشد، ادامه داد: برخی افراد متاسفانه برای رسیدن به منافع خود شروع به گفتن کرامت هایی از بزرگان می کنند که واقعیت ندارد، باید مراقب باشیم که برخی برای منافع شخصی از نام این بزرگان سوء استفاده نکنند.

تقوی با بیان اینکه فرهنگ بشری مدیون چهره ها و شخصیت های بزرگ است، گفت: شخصیت های بزرگ چون آیت الله مشکینی با تلاش و اخلاص عمر خود را در جهت رشد و تعالی انسان و انسانیت صرف کردند و تحولات اجتماعی را به وجود آوردند.

وی شخصیت های بزرگ چون آیت الله مشکینی را مهندسان عرصه تمدن بشری دانست و افزود: این افراد علمداران جامعه بودند که تمدن ساز شدند.

وی اظهار کرد: بلندآوازه کردن نام بزرگان تقویت هویت یک ملت است، مسئولیت ها در قبال بزرگان همان مسئولیتی است که در قبال تاریخ و فرهنگ خود داریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور ادامه داد: دانشگاه و حوزه های علمیه رسالت بزرگی در معرفی شخصیت های بزرگ دارند.

وی تاکید کرد: تقویت بنیادها و بنیان های اعتقادی مردم، تجلیل از ارزش ها، قدردانی و سپاسگذاری از تلاش های مفید دیگران، انتقال میراث فرهنگی گذشتگان به نسل آینده و الگوسازی برای آیندگان فلسفه برگزاری نکوداشت های شخصیت های بزرگ است.

انتهای پیام

کد N987639

وبگردی