آفتاب
وزیر دادگستری:

جامعه ما باز، پرنشاط، دقیق و حساس است

جامعه ما باز، پرنشاط، دقیق و حساس است

وزیر دادگستری گفت: جامعه ما باز، پرنشاط، دقیق و حساس است. در کشور آزادانه بحث می شود و کسی نسبت به مسایل ساده عبور نمی کند و این لطف و نعمت خداوند در حق جامعه ماست که در همه مسایل اینچنین موشکافانه بحث می شود و دشمن نیز بداند که با چنین ملت و حکومتی سر و کار دارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در ادامه جلسه تفسیر قرآن کریم در جمع مسئولان و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب کلیات برجام را حرکتی شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: مجموعه شرایط موجود در کشور نشان دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت ماست.

وزیر دادگستری تصریح کرد: آنچه مهم است این است که مجلس محترم این موضوع مهم را موشکافی کرد و تمام جزییات آن را مورد تحلیل قرار داد. جامعه ما باز، پرنشاط، دقیق و حساس است. این اندازه عنایت به سرنوشت کشور، منافع ملی و روابط بین المللی با این هیجان و شور و گفت و گوهای داغ و مباحثات در جامعه ما، دارای ارزش والایی است که نباید از آن غافل شد و باید آن را نعمت بدانیم.

وی افزود: در کشور آزادانه بحث می شود و کسی نسبت به مسایل ساده عبور نمی کند و این لطف و نعمت خداوند در حق جامعه ماست که در همه مسایل اینچنین موشکافانه بحث می‌شود و دشمن نیز بداند که با چنین ملت و حکومتی سر و کار دارد.

پورمحمدی با بیان این مطلب که با وجود همه فراز و فرودهای اتفاق افتاده، باید این دستاورد و سرمایه ملی را ارج نهاده و شکرگذار باشیم گفت: «باید در جامعه آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم، به‌ویژه سیاسیون، ما همچنان بر اخلاقیلات، دیانت و انصاف تاکید داریم و این دستاورد اخیر نیز نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی ماست.»

وزیر دادگستری در پایان بیان کرد: بسیاری از موارد مخالفت با موضوع برجام نیز به دلیل دغدغه، حساسیت و احساس مسئولیت بالای این افراد است و این مساله کاملا منطقی و قابل درک است؛ باید نقاط مثبت موجود و این دستاورد عظیم را در نظر بگیریم که البته این همه به واسطه لطف خداوند و به برکت مجاهدت و روحیه ایثارگری ملت ما کسب شده است.

انتهای پیام

کد N987400

وبگردی