آفتاب

رییس جمهور: ما شورای امنیت را وادار کردیم قطعنامه های ظالمانه را ملغی کند

رییس جمهور: ما شورای امنیت را وادار کردیم قطعنامه های ظالمانه را ملغی کند

رییس جمهور امروز در جریان سفر یک روزه خود به مازندارن در ورزشگاه شهر ساری حاضر شد و گفت: دولت به همه وظیفه خود در فاجعه منا عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، با تسلیت به خانواده های جانباختگان مازندرانی  فاجعه منا گفت: متاسفانه ما هم مثل کشورهای دیگر امروز مفقودین زیادی داریم . موضع گیری قاطعانه رهبری و تلاش دولتمردان در این حادثه در همه جا قابل تقدیر است. اما دولت هنوز وظیقه اش تمام نشده است. هم نسبت به خانواده های این عزیزان و هم برای روشن شدن ابعاد قضیه به تلاش های دیپلماتیک و سیاسی و حقوقی ادامه می دهیم و به وظیفه مان عمل خواهیم کرد.
رییس جمهور با بیان اینکه امروز  با همت دیپلمات هایمان و ایستادگی ملت در عرصه جدیدی قدم گذاشته ایم گفت: ما توانستیم به همه جهانیان بگوییم که ما همانطور که دردفاع مقدس توانستیم از حق مردم ایران با ایثار و ایستادگی دفاع کنیم امروز هم توانستم با زبان منطق و دیپلماسی در برابر قدرت های جهان ایستادگی کنیم و این ملت بزرگ توانست به توافق غرور آفرین با قدرت های جهان و سازمان ملل و شورای امنیت برسد.



روحانی افزود: ما همان شورای امنیتی که قطع نامه های نا حق و ظالمانه و غلط علیه ملت ما تصویب کرده بود را، وادار کردیم که قطعنامه های غلط قبلی را ملغی کند و حقوق ملت ایران را به رسمیت  بشناسد.
رییس جمهور از حمایت های رهبری و مردم از تیم هسته ای تشکر کرده و گفت: من از نمایندگان مجلس به خاطر عمل ارزشنمد و کار تاریخی شان در جلسه دیروز که کلیات طرح برجام را تصویب کرد تشکر می کنم. این مردم همان مسیری که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتخاب کردند، امروز برای تعامل قدرتمند و نرمش قهرمانانه در برابر دنیا، ادامه می دهند.



ادامه دارد....



29214

کد N987384

وبگردی