آفتاب
معاون سازمان تبلیغات:

مبلغین، همبستگی ملی ایران را در ایام محرم تبلیغ کنند

مبلغین، همبستگی ملی ایران را در ایام محرم تبلیغ کنند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دهه اول محرم الحرام فرصت مناسبی است که مبلغین درباره هجمه‌های فرهنگی دشمنان صحبت و مردم را از نفوذ دشمن آگاه و روشن کنند.



معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دهه اول محرم الحرام فرصت مناسبی است که مبلغین درباره هجمه‌های فرهنگی دشمنان صحبت و مردم را از نفوذ دشمن آگاه و روشن کنند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد در همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغین و ائمه جماعات با بیان این‌که «رهبری در دو سه ماهه اخیر چندین بار در مورد نفوذ آمریکا صحبت کرده‌اند» اظهار کرد: لازم است که مبلغین در این مورد مردم را آگاه کنند. رهبری هشدارهای زیادی در مورد نفوذ آمریکا داده‌اند و ایشان سرانجام اشاره به ممنوعیت مذاکره با آمریکا کردند. بنابراین هر حنجره‌ای که از این لحظه به بعد در مورد مذاکره با آمریکا حرف بزند حنجره ولایی نیست و این حنجره همسو با آمریکاست.

وی گفت: حضرت آقا یک کلمه فرمودند و آن باید ملاک و معیار فعالیت فعالان سیاسی و تمام سلیقه‌ها باشد. اگر کسی غیر از این مطلب نوشت و مصاحبه کرد این حجره ولایی نیست. دشمنان به دنبال راه‌های نفوذ هستند و آنها می‌خواهند در بین ملت ایران ایجاد اختلاف کنند. بعد از مذاکرات مقام معظم رهبری تاکید کردند که نگذارید جامعه دو طرفه شود. یک عده بخواهند خود را ناجی نشان دهند و از طرف دیگر آنهایی که ارزشی هستند و به نوعی یاران حضرت آقا هستند بگویند ما می‌خواستیم مشکلات را حل کنیم. اگر دشمن بتواند در کشور صف بندی ایجاد کند و جامعه را دو قطبی کند این حرکت به سود کشور ما نیست.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد:‌ انسجام و همبستگی ملی و وحدت ملت ایران را مبلغین می‌توانند در ایام محرم‌الحرام تبلیغ کنند. ما باید در رابطه با این که آمریکا می‌خواهد جامعه را به دو قطب تبدیل کند به مردم هشدار بدهیم و باید در مقابل این دو قطبی شدن بایستیم، نکته بعدی که دشمنان اسلام از آن استفاده می‌کنند تا به اهداف خود برسند استفاده از هجمه‌های فرهنگی است. آنها با گسترش لاابالی‌گری و ترویج مشروبات و قمار و بدحجابی می‌خواهند به اهداف خود برسند تا ارزش‌های ما را از بین ببرند و کم کم ذائقه ملت را تغییر بدهند.

روحانی‌نژاد عنوان کرد: دهه اول محرم‌الحرام فرصت مناسبی است که در مورد مباحث فرهنگی صحبت کنیم چراکه دشمنان با به راه انداختن هجمه‌های فرهنگی کاری می‌کنند که جامعه‌ی ما از توحید خالی شود و جایگزین توحید شیطان می‌شود.

وی افزود: یکی از مصادیق بارز بی‌فرهنگی ممانعت از نماز است چرا که نماز یکی از بالاترین عبادت‌هایی است که در آن به ذکر و یاد خدا می‌پردازیم. هر کجا که نماز زیاد خوانده شود آرامش و آسایش در آنجا فراوان است و در هر جامعه‌ای که از نماز تهی شود بسیاری از اهداف محقق نمی‌شود.

وی گفت: دشمنان علاوه بر هجمه‌های فرهنگی، وسوسه کردن مردم را هم در دستور کار خود قرار دادند آنها انسان‌ها را در حالت وسوسه قرار می‌هند تا به اهداف خود برسند و پس از مرحله وسوسه دشمن ممکن است یک وعده و وعیدهایی بدهد. ما در طول تاریخ به این امر رسیده‌ایم که آمریکا به هیچ وعده و وعید خود عمل نمی‌کند بخصوص در مورد مسلمانان پس نباید گول وسوسه‌های آنها را بخوریم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد:‌ آنها با وسوسه و وعده و وعید ارزش‌هایی که خود می‌خواهند را بر جامعه ما حاکم می‌کنند. امیدواریم علما با تسلط بر مباحث فرهنگی بتوانند حوزه‌های نفوذ دشمن را از بین ببرند. باید مردم را آگاه کنیم که دشمن پس از توافقات می‌خواهد در جامعه ما نفوذ کند و مردم باید با آگاهی بیشتر و دشمن شناسی در مقابل آنها بایستند.

انتهای پیام
کد N987360

وبگردی