آفتاب
معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد

ثبت هزار تقاضای مردمی در سامانه 111 مازندران

ثبت هزار تقاضای مردمی در سامانه 111 مازندران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: از ساعات اولیه راه‌اندازی سامانه تقاضای مردمی 111، بیش از هزار پیام در این مرکز در ساری ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، محمد شریعتمداری در بازدید از سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از زحمات شبانه‌روزی کارشناسان و دست‌اندرکاران این مرکز قدردانی کرد.

وی ادامه داد: سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری استان مازندران 24 ساعت قبل از سفر کاروان تدبیر و امید به استان فعالیت خود را آغاز کرده و تا 24 ساعت پس از پایان سفر به صورت شبانه‌روزی درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردمی را دریافت و ثبت خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: سامانه ۱۱۱جایگزین طرح مطالبات و درخواست‌های مردمی از طریق ارایه نامه بوده و گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و ارتباط سازنده با مردم است.

شریعتمداری تصریح کرد: تمامی تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۱۱ مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرند و مردم این اطمینان را داشته باشند تمام تقاضاهایی که با این مرکز در میان گذاشته‌اند مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت از پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های مطرح شده در قالب این سامانه استقبال می‌کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تلاش دولت پاسخگویی به مطالبات مردم است و هرگونه نظرات و انتقادات و سایر مطالب مطرح شده از سوی مردم در راستای بهبود هرچه بیشتر فعالیت‌های خود استفاده می‌کند.

شریعتمداری یادآور شد: از ساعات اولیه آغاز این مرکز تاکنون یک هزار و 500 تقاضا در بخش‌های مختلف به ثبت رسیده که 25 درصد کمک‌های مالی، 40 درصد وام‌های خوداشتغالی و اشتغال به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولین مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همه درخواست‌ها و تقاضاهای مردم که با این سامانه در میان گذاشته‌اند پاسخ دهد، گفت: برخی درخواست‌ها موضوعات کلان را دربرمی‌گیرد که رسیدگی آن نیازمند زمان و اقدامات ریشه‌ای است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: طی 22 سفر استانی که رییس جمهور داشته است 2 میلیون و 100 هزار تقاضا در بخش های مختلف به ثبت رسیده است که 300 هزار تقاضا اعلام نظر و شکایت در بخش های گوناگون دولتی و غیر دولتی بوده است.

شریعتمداری افزود: تاکنون به 50 تا 60 درصد تقاضاهای مردم پاسخ داده شده است.

به گزارش ایسنا معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار مازندران به یکی از تماس های تلفنی پاسخ داده و شخصا در خواست این تماس گیرنده را ثبت کردند.

انتهای پیام

کد N986750

وبگردی