آفتاب
دهقان:

پیام شهادت سردار همدانی نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی است

پیام شهادت سردار همدانی نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: پیام شهادت شهید همدانی نویدی بر نابودی و مرگ تمام عیار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار حسین همدانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خون شهید همدانی یک تزریق جدید به جریان مقاومت است و حتماً نقطه عطفی در تقویت و تسریع و ان‌شاءالله سریع‌تر به نتیجه رسیدن مقاومت که همان از بین رفتن جریان‌های تروریستی- تکفیری است ،خواهد بود و ان‌شاءالله پیامی در خود دارد و آن نویدی بر نابودی و مرگ تمام عیار رژیم صهیونیستی است.

وی با تسلیت شهادت شهید همدانی خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران و همرزمان آن شهید، یادآور شد: ایشان یکی از فرماندهان بزرگ و تعیین کننده ما در دوران دفاع مقدس بودند. در دوره اخیر بعد از جنگ هم تقریباً در همه اوقات و صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور داشتند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت: سردار همدانی در سازماندهی نیروهای مردمی سوریه و تقویت و آموزش ارتش سوریه و طراحی های عملیاتی و ایجاد سازمان اطلاعات آنجا نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشتند. در نهایت خداوند اینگونه مقدر کرد که اجر و مزد جهادشان را با شهادت دریافت کنند.

انتهای پیام

کد N986240

وبگردی