آفتاب

اظهارات نادران در مخالفت با کلیات برجام

اظهارات نادران در مخالفت با کلیات برجام

یک نماینده عضو فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: امروز روزی است که مسئولان بابت دفاع از کشور، سالیان دراز است که از حکومت جیره و مواجب می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الیاس نادران در مخالفت با کلیات طرح برجام، گفت: بنده تابع فراکسیون‌های مجلس و حتی شورای عالی امنیت ملی نیستم بلکه تابع قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی مجلس‌ هستم. مجلس باید بر اساس قانون این طرح مهم را دوشوری رسیدگی می‌کرد اما متأسفانه آن را یک شوری کرد.

وی در نقد عملکرد اقتصادی دولت گفت: چرا دولت و وزرا در حوزه اقتصادی طی دو سال و نیم گذشته دست روی دست گذاشتند که امروز کار به جایی برسد که از کم‌کاری و ناکارآمدی، وزرای اقتصادی هم دادشان بلند شود.

نماینده مردم تهران خطاب به دولتمردان پرسید: ‌آیا شما مسئولیت فشار اقتصادی تا قبل از 26 مهرماه را می‌پذیرید که مدام از خسارت‌های اقتصادی تأخیر در اجرای برجام پس از این تاریخ را مطرح می‌کنید؟ آیا ناکارآمدی اقتصادی خود را قبول دارید؟ ما با این طرح فتوای رهبری را تأیید می‌کنیم. آیا این کار وهن نظر رهبری و قانون اساسی نیست؟

وی با بیان اینکه رد پای گزارش برجام در این طرح دیده نمی‌شود، گفت: مجلس با طرح برجام مصوبه 3 ماه قبل خود را لغو می‌کند. این مصوبه برای ذلت و خط کشیدن روی همه آرمان‌های ملت تهیه شده است.

انتهای پیام

کد N986193

وبگردی