آفتاب

زاهدی:‌ طرح برجام قطعا در مجلس رای می‌آورد

زاهدی:‌ طرح برجام قطعا در مجلس رای می‌آورد

عضو کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام گفت: قطعا طرح برجام در مجلس شورای اسلامی رای خواهد آورد و در این موضوع نیز شکی وجود ندارد، فقط ممکن است تغییراتی در محتوای آن ایجاد شود.

محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، گفت: اینکه یک فوریت این طرح تصویب شد خوب است زیرا نمایندگان مجلس زمان بیشتری برای بررسی و تامل بر روی آن خواهند داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به علت مخالفت برخی نمایندگان برای تصویب دو فوریت طرح رسیدگی به برجام تصریح کرد: گزارش کمیسیون برجام دیروز (یکشنبه 12 مهرماه) به مجلس ارائه شد و نمایندگان مصلحت ندانستند که این طرح به صورت دو فوریتی تصویب شود، زیرا نمایندگان معتقدند باید بیشتر بر روی محتوای گزارش کمیسیون مطالعه کنند تا بتوانند در نهایت رایی به صورت اجماع داشته باشند.

عضو کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام با بیان اینکه اگر بر روی یک طرح اجماع وجود داشته باشد قطعا به نفع کشور خواهد بود، اظهار کرد: اگر بتوانیم همدلی خود را در رای دادن به برجام داشته باشیم، به نفع کشوراست و امیدواریم ابهاماتی که برای برخی ایجاد شده است، در کمیسیون برطرف گردد.

انتهای پیام

کد N985794

وبگردی