آفتاب

رییس کل دیوان محاسبات شهادت سردار همدانی راتسلیت گفت

رییس کل دیوان محاسبات شهادت سردار همدانی راتسلیت گفت

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی شهادت سردار حسین همدانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی شهادت سردار حاج حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس کل دیوان محاسبات کشور بدین شرح است:

بسمه تعالی

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهید سرلشگر حاج حسین همدانی به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت و لقای الهی بود، رسید. آن یار بی قرار، آرام در حضور معشوق آسود. هر چند سرخ سرخ به خاک افتاد اما این ابتدای سبز او بود. این عالی ترین مقام مبارکش باد که بایسته و سزاوار چنین مرتبه ای قرار گرفت. سرلشگر شهید حاج حسین همدانی از ذخایر عظیم هشت سال دفاع مقدس بود که همواره در راه دفاع از این مرز و بوم اسلامی مجاهدت کرد. تجربه ها اندوخت و گویی خداوند بزرگ او را نگه داشت تا بار دیگر در برابر کوردلانی سبک مغز و خوارجی سنگ دل مجاهدت نماید و همچون حبیب ابن مظاهر در رکاب قافله سالار عشق، درس شهادت و دفاع از حریم ولایت را برای عصر حاضر زنده نگه دارد و آن را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) متجلی سازد.

اینجانب شهادت جانسوز این امیر دلاور اسلام را به ساحت قدسی حضرت بقیه الله(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، خانواده محترم، مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی و همرزمان مجاهدش تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان می خواهم بازماندگان این شهید عزیز را در زمره صابران قرار دهد.

انتهای پیام

کد N985732

وبگردی