آفتاب
رئیس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا خبر داد:

رتبه ممتاز مرکز علمی کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا در کشور

رتبه ممتاز مرکز علمی کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا در کشور

رییس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا گفت: مرکز نزاجا در بین سایر مراکز علمی و کاربردی کشور رتبه ممتاز را دارد و بهترین امکانات آموزشی و رفاهی را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی در جمع خبرنگاران به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی نزاجا اظهار کرد: رسانه‌های داخلی به خوبی در برابر حملات رسانه‌های بیگانه که آبشخور آن‌ها استکبار است، ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به فاجعه منا، افزود: فاجعه منا عید ما را به عزا تبدیل کرد و بی‌خردی، سوء مدیریت و ناتوانی آل سعود را در مدیریت حرمین شریفین نشان داد. هر آزاده‌ای نیز که این خبر را شنید، به آل سعود لعنت فرستاد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مقام معظم رهبری با سخنرانی با صلابت خود اقتدار کشور را نشان داد و دیدیم که پس از سخنرانی ایشان آل سعود کوتاه آمد.

جهادی ارسی اضافه کرد: دور تا دور کشور بی‌ثباتی و آتش است، اما ایران دریای آرام و کشتی با ثباتی است که هوشمندی مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم و توانمندی نیروهای مسلح به ویژه ارتش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سالگرد تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی کشور، ادامه داد: اهداف دانشگاه علمی و کاربردی محقق شده و روز به روز در حال توسعه است. این دانشگاه نسل سوم که فونداسیون آن بر کارآفرینی بنا شده، منجر به مهارت افزایی افراد و ایجاد اشتغال برای آن‌ها می‌شود.

رییس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا افزود: در دانشگاه‌های دیگر، افراد مدرک می‌گیرند و بیکار می مانند، اما در دانشگاه علمی و کاربردی به دلیل تأکید بر مهارت، شغل نیز برای افراد در نظر گرفته می‌شود.

جهادی ارسی با بیان اینکه بالا بردن مهارت کارمندان و کارکنان ارتش از اهداف تأسیس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی بود، اظهار کرد: افراد، با مهارتی که به آن‌ها داده می‌شود تخصص خود را ارتقا داده و بر اساس نیاز روز بازار کار، نیرو تربیت می‌شود، پس هم شاغل می‌شوند و هم تخصص می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی، انقلاب در عرصه علم و فناوری است، ادامه داد: به ازای هر یک صندلی که از دانشگاه‌های دیگر خالی می‌شود، یک صندلی به دانشگاه علمی و کاربردی افزوده می‌شود، چرا که جوانان به این نتیجه رسیده‌اند که باید بستر کار برای آن‌ها فراهم شود و بر اساس شغل تحصیل کنند.

رییس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا خاطرنشان کرد: 750 هزار نفر در دانشگاه‌های علمی و کاربردی کشور تحصیل می‌کنند و تخصص‌های لازم و آموزش‌های ویژه برای افزایش مهارت و ارتقا در شغل به آن‌ها داده می‌شود.

جهادی ارسی با اشاره به رشته‌هایی که در مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی تدریس می‌شود، گفت: رشته‌های نقشه‌برداری مسیر، عمران، فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه‌های گسترده، تربیت بدنی، گرایش مربیگری شنا و تیراندازی، روابط عمومی و حسابداری در این مرکز تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه همسران، فرزندان و بازنشستگان خانواده ارتش نیز می‌توانند در دوره‌های علمی و کاربردی شرکت کنند، افزود: در سال جاری دانشجوی آزاد نیز می‌تواند در این مرکز به تحصیل مشغول شود.

رییس مرکز علمی و کاربردی شهید صیاد شیرازی نزاجا تصریح کرد: مرکز نزاجا ادعا دارد در بین سایر مراکز علمی و کاربردی کشور رتبه ممتاز را دارد و بهترین امکانات آموزشی و رفاهی را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

انتهای پیام

کد N985674

وبگردی