آفتاب

بیانیه حزب اسلامی ایران زمین در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری

بیانیه حزب اسلامی ایران زمین در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری

حزب اسلامی ایران زمین در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با موضوع ممنوعیت مذاکره با آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

1- در مذاکره ایران با 5+1 توجه به این موضوع که تاکنون مغفول واقع شده ضروری است که جمهوری اسلامی ایران نه مذاکره دوجانبه با آمریکا را بلکه مذاکره چند جانبه (با توجه به دشمنی‌ها و پیشینه خصمانه دولت آمریکا با ملت بزرگ ایران و عهد کنی‌هایش در مقاطع مختلف که بخشی در تحلیل بر روابط ایران و آمریکا از دیدگاه کمیته اقتصادی حزب اسلامی ایران زمین آمده است) آنهم در پی درخواست آمریکا برای مذاکره پیرامون انرژی هسته‌ای و در حضور پنج کشور بزرگ و قدرتی جهان می‌پذیرد تا اولا به دنیا ثابت کند که ایران مخالفتی با مذاکره و حل موضوع هسته‌ای که محل مناقشه باآمریکا است ندارد. ثانیا این آمریکاست که در کمال وقاحت به تعهداتی که حتی درحضور 5 کشور مطرح جهان و درقالب برنامه جامع اقدام مشترک می‌دهد نیز پایبندی نخواهد داشت که در نتیجه رهبری ایران به حکم اقتضای روح دین برگرفته از قرآن کریم و سیره سیاسی-حکومتی پیامبر اعظم (ص) مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کنند.

2- متغیر بودن روش‌های پیشوایان دینی در برابر رفتارهای غیر مسلمانان موحد و غیر مسلمانان ملحد گاهی به اقتضای روح دینی و گاهی به حکم مقتضیات زمانی شکل می‌گیرد. آنجا که "ان جنحوا فی السلم است" به فرموده قرآن "فانجح لها" شما هم بال مسالمت بگسترانید و هرگاه از جاده قاعده خارج و پیمان شکستند "الاماخرج باالدلیل" شما نیز به سختی پاسخ آنان را بدهید "اف لکم و لما تعبدون من دون الله"و حالا که مدارا و بنای جمهوری اسلامی ایران را قدر نشناختند و تداوم ایمان ازخود نشان ندادند همان است که رهبری فرمودند: "مذاکره با آمریکا ممنوع!

3- صلح حدیبیه نتیجه یک مذاکره بود که پیامبر اعظم (ص) با مشرکان به امضا رسانیدند که در آن شاهد بده بستان‌ها هستیم. حتی پیامبر رحمت در برابر خواسته آنان که حذف بسم الله الرحمن الرحیم از صدر توافقنامه و امضای محمد رسول الله از پایان آن بود مقاومت نشان نداد تا بقول امروزی‌ها در جریان یک دیپلماسی بردبرد امتیاز بگیرد و درنهایت، بهانه از دشمنان سلب و عهد شکنی آنان را در بی ثباتی بر عهد و پیمانشان ثابت کند و آنگاه بر آنان سخت بگیرد. ابتدا "الانسان اخ الانسان ملحدا کان او مؤمنا"و در نتیجه برخورد سخت با عهدشکنان به جهت خروج."الاماخرج باالدلیل" و مذاکره ما با آمریکا در موضوع هسته‌ای ابتدا با تبعیت از همان سیره سیاسی-حکومتی رسول اعظم است که ارباب "الإنسان اخ الإنسان "شکل می گیرد و سپس موضع شدید و قاطع رهبر فرزانه انقلاب با توجه به حیله و خدعه و دبه کردن‌های آمریکا در ارتباط با برجام همان است که فرمودند:"مذاکره باآمریکا ممنوع"

4- دشمنان بداندیش جمهوری اسلامی ایران بویژه آمریکای سلطه گر و صهیونیزم بین الملل بدانند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و پرچمداری حضرت آیت الله خامنه ای (ادام الله عمره و عزه الشریف) به پشتوانه این ملت بزرگ و همیشه در صحنه بر آن است تا با تاسی بر سیره سیاسی-حکومتی پیامبر خاتم با پی گرفتن دو رسالت خطیر تبیین "رابطه انسان باخدا" و "رابطه انسان با انسان" و با اصل قراردادن برادری و همزیستی مسالمت آمیز با همه کشورها بر پایه قسط و عدل که ان الله یحب المقسطین؛ غیر از رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در پی برقراری صلح و آرامش درجهان باشد اما آنگاه که احساس کند مورد تجاوز و ستم واقع و منافع ملی، مصالح کشور و دین و دنیای مردمش در معرض آسیب و تهاجم قرار گرفته حرف رهبرش، رییس جمهورش، دولت و ملت و مردم و ارتش و سپاهش همان خواهد بود که پیامبر و نجات بخش بشریت رسول أعظم(ص) در نامه‌ای به مشرکین پیش از جنگ خندق نوشت که در آن خبر از شمشیر، نیزه، جدا شدن سرها ازتن‌ها، و ویرانی خانه‌ها و... داده و به پیک فرموده: هان ای پیک! با زبانی به تیزی شمشیرها پیام مرا به قریش برسان که "هان! به دیدار شمشیرهایی بشتابید که باتن‌ها و سرهای شما آشناست.

حزب اسلامی ایران زمین در تبعیت از رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران بر همین سیاست پای فشرده و لازمه پیشگیری از به وجود آمدن اختلال در امنیت و استقلال کشور را جلوگیری از آفت "نفوذ" دانسته و اجازه سرایت چنین پدیده شومی را به آمریکا نخواهیم داد.

انتهای پیام

کد N985574

وبگردی