آفتاب

از سرگیری درگیری‌ها در کرانه باختری، قدس و غزه

از سرگیری درگیری‌ها در کرانه باختری، قدس و غزه

در ادامه درگیری‌های جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در سراسر کرانه باختری، قدس اشغالی و غزه که تاکنون منجر به شهادت چندین فلسطینی شده است، صبح امروز (شنبه) نیز درگیری‌های مشابهی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در سراسر این مناطق درگرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت النشره، نیروهای رژیم صهیونیستی در درگیری‌های امروز از گاز اشک آور علیه تظاهرکنندگان فلسطینی در قدس استفاده کردند.

به نقل از منابع محلی، شهر اشغالی قدس شاهد درگیری‌های گسترده میان جوانان خشمگین فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و این درگیری‌ها در محله راس العامود از شدت بیشتری برخوردار است.

منابع محلی قدس خاطرنشان کردند که نظامیان صهیونیست برخی خیابان‌های قدس را به صورت کامل بسته و اقدام به احداث ایست بازرسی در سراسر این شهر کردند و از سوی دیگر، درگیری‌هایی نیز میان دانش‌آموزان فلسطینی و سربازان ارتش صهیونیستی درگرفت.

شهر جنین نیز شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان ساکن روستاهای زنوبه و رمانه بود و منابع محلی از زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.

گفتنی است که خیزش مردمی فلسطینیان ساکن قدس اشغالی، کرانه باختری و باریکه غزه در اعتراض به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و شهر اشغالی قدس همچنان ادامه دارد و تاکنون در جریان حملات و تیراندازی‌های نظامیان صهیونیست 16 نفر شهید و بیش از 1000 نفر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N985440

وبگردی