آفتاب

پیام تسلیت نایب رئیس خانه احزاب در پی شهادت سردار حسین همدانی

پیام تسلیت نایب رئیس خانه احزاب در پی شهادت سردار حسین همدانی

قدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب در پیامی شهادت سرتیپ حسین همدانی از فرماندهان سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قدرتعلی حشمیتان نایب رئیس خانه احزاب و عضو هیأت رئیسه کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

شهادت سردار بزرگ و سرافراز سرتیپ پاسدار حاج حسین همدانی از فرماندهانی معزز هشت سال دفاع مقدس، ضایعه بزرگی برای رزمندگان و به ویژه پرسنل خدوم سپاه پاسداران و نیز همرزمان و دوستان این شهید والامقام است.

رزمندگان غرب کشور در دوران دفاع مقدس سردار همدانی را نیک می‌شناختند، این شهید عزیز در دوران خدمت در استان‌های همدان و کردستان راهنمای خوبی برای همه رزمندگان غرب کشور بودند.

این حقیر افتخار داشتم که در دوران خدمت در غرب کشور و همچنین زمان حضور در ستاد تبلیغات جنگ و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دوران نمایندگی مردم عزیز سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، بارها از محضر این فرمانده بااخلاق کسب فیض کنم و درس اخلاق بیاموزم.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری، فرماندهی معظم کل قوا و تمامی همرزمانش در دوران دفاع مقدس، به ویژه فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و نیز عموم هموطنان مخصوصاً مردم غیور غرب کشور، همدان، کرمانشاه، کردستان و نیز خانواده عزیز این بزرگوار تسلیت عرض نموده و علو درجاتش را از درگاه ایزد منان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام

کد N985197

وبگردی