آفتاب
یکی از سران مبارز انقلاب یمن:

مردم یمن برای پیروزی مصمم هستند

مردم یمن برای پیروزی مصمم هستند

عبدالرحمان مختار گفت: مردم یمن برای پیروزی مصمم هستند وآخرین میخ بر تابوت نظام آل سعود را خواهند کوبید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، عبد الرحمان مختار یکی از سران مبارز انقلاب یمن در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فاجعه منا اظهار کرد: نهایت تسلیت خود را به مقام معظم رهبری و مردم برادر ایران و امت اسلام در خصوص فاجعه منا عرض می کنم. خداوند آن‌ها را قرین رحمت کند و کسانی راکه باعث این فاجعه شدند را لعنت کند.

وی ادامه داد: در این فرصت تاریخی بزرگ و در مقابل این جمع بزرگ و با حضور در این کشور بزرگ می‌خواهم به استحضار برسانم که آنچه که بر مردم یمن ازشش ماه گذشته با حمله از سوی آل سعود گذشته است سابقه نداشته ، حمله آل سعود به کشورمان در راستای اتفاقاتی بود که دشمنی هایی ایجاد کرده بود.

این عضو مبارزه انقلابی یمن افزود:‌ اراده مردم ما تحت حملات این نظام وحشی از بین نمی رود. آل سعود می خواهد با نهضت های ما مبارزه کند اما مردم ما جلوی او خواهند ایستاد. شهروندان و شهرهای ما تحت حملات نیروهای امنیتی آل سعود قرار گرفته اند. سربازان مان برای مبارزه با این رژیم تردید ندارند و در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: این دشمنی آشکار به بچه ها، سالمندان و شهروندان ما رسیده اند آن‌ها به اسارت رفتند یا کشته شده اند. همین جا اعلام می کنم که مردم مصمم هستند که به پیروزی می رسند و مردم ما هستند که آخرین میخ را بر تابوت نظام آل سعود را خواهند کوبید.

انتهای پیام

کد N984791

وبگردی